17 August 2011

jgn pelik sgt bila KL lengang.

salam pagie rabu,17ramadhan.
mcm mana pagie ni?semua okey?
kalau tanya i,pagie ni tak ok lah,sbb i pelik pg
ni i rasa i dh lambat keluar umah,tapi 
i sampai opis awal.pintu opis pon
xbukak lagik.heeeee.

rupanya i yg nyanyuk,
rini selangor cuti,nuzul Quran kan.
ptt lah tak jem,haih~smlm dh bape kali dh org gtau,
tp still tanya ag knp.i rasa otak i ni kena format lah.
sume benda nk lupa.ckp pun dh tak betul dh ni.
ke kesan ubat demam yg i mkn tu.kikiki.
alasan tak nk mkn ubt lah tu kan.
ooppppssssss.

selamat bercuti knp yg bercuti,
selamat bershoppink kpd yg nk bershoppink.
KL mst jem rini kan.so berseronok lah anda dlm jem yek!
daadaaa.hehehe.



11 comments:

kaklong said...

hehehe....mmg la syok depa ni cuti...

td, baru kak long dgr tazkirah kat tv, katanya...mmg la cuti, tp bg cuti utk memperingati hari turunnya Al-Quran, bukan nak shopping ja...opsssss!...

terlebih sudah kak long nia..adoi (babap kang!) hahahaha

ingat kan aja...selamat bpuasa cik rara..;)

MrS. F!zA said...

tk ptt bila putrajaya xdpt cuti..hahaha pttnya kena lah dpt kan sbb dlu dlm slgor..haihh

erin moshimoshi said...

besttttnye ...erin kna kije

Ct Arina said...

pagi lengang la. petang karang jammed org keluar berbuka. ehe^^
JB pulak x cuti T_T

e k i n ♥ y u s r i said...

hah tuelah
tp jln kuching tetap jem seperti biase
huhuhuhu
kurang 1 or 2 kete je dr biase
hehehe

ArulchelseA said...

selamt tido kepada yg nak tido..kih kih kih

cik fadh said...

melaka pown keje . nantokk -___-

Liyana Zahim said...

Ya ALLAH! Da smpai opis tu.. Hahahahhaha~

mizzkechique said...

g keje td pun lengang je jalan... kemain awl kuar umh sbb xnk jemm.. haha..

diana said...

kamu tak cuti ke???
tak shopping raya??

.izzati liyana. said...

hahaha. boleh eh nyanyuk. aduhai. kalau saya, rasa macam nak marah diri sendiri kot. penat2 siap, cuti pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...