Image and video hosting by TinyPic

17 August 2011

jgn pelik sgt bila KL lengang.

salam pagie rabu,17ramadhan.
mcm mana pagie ni?semua okey?
kalau tanya i,pagie ni tak ok lah,sbb i pelik pg
ni i rasa i dh lambat keluar umah,tapi 
i sampai opis awal.pintu opis pon
xbukak lagik.heeeee.

rupanya i yg nyanyuk,
rini selangor cuti,nuzul Quran kan.
ptt lah tak jem,haih~smlm dh bape kali dh org gtau,
tp still tanya ag knp.i rasa otak i ni kena format lah.
sume benda nk lupa.ckp pun dh tak betul dh ni.
ke kesan ubat demam yg i mkn tu.kikiki.
alasan tak nk mkn ubt lah tu kan.
ooppppssssss.

selamat bercuti knp yg bercuti,
selamat bershoppink kpd yg nk bershoppink.
KL mst jem rini kan.so berseronok lah anda dlm jem yek!
daadaaa.hehehe.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. hehehe....mmg la syok depa ni cuti...

    td, baru kak long dgr tazkirah kat tv, katanya...mmg la cuti, tp bg cuti utk memperingati hari turunnya Al-Quran, bukan nak shopping ja...opsssss!...

    terlebih sudah kak long nia..adoi (babap kang!) hahahaha

    ingat kan aja...selamat bpuasa cik rara..;)

    ReplyDelete
  2. tk ptt bila putrajaya xdpt cuti..hahaha pttnya kena lah dpt kan sbb dlu dlm slgor..haihh

    ReplyDelete
  3. pagi lengang la. petang karang jammed org keluar berbuka. ehe^^
    JB pulak x cuti T_T

    ReplyDelete
  4. hah tuelah
    tp jln kuching tetap jem seperti biase
    huhuhuhu
    kurang 1 or 2 kete je dr biase
    hehehe

    ReplyDelete
  5. selamt tido kepada yg nak tido..kih kih kih

    ReplyDelete
  6. melaka pown keje . nantokk -___-

    ReplyDelete
  7. Ya ALLAH! Da smpai opis tu.. Hahahahhaha~

    ReplyDelete
  8. g keje td pun lengang je jalan... kemain awl kuar umh sbb xnk jemm.. haha..

    ReplyDelete
  9. kamu tak cuti ke???
    tak shopping raya??

    ReplyDelete
  10. hahaha. boleh eh nyanyuk. aduhai. kalau saya, rasa macam nak marah diri sendiri kot. penat2 siap, cuti pulak.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com