Image and video hosting by TinyPic

17 August 2011

jom tuttttt fruttttiiii

Woooo weeee dh lame teringin nk mkn tuttt fruttt ni heee.rupenya kat permaisuri ada kot.heeee jap eh nk layan.nyummeh.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

32 comments:

  1. sedapnya tak pernah makan lagi..kat bandar jijah xde..tempat kecik kot.. nak p KL jauh..

    ReplyDelete
  2. x aci... kite x mkn lgi even kdai ny ade blkng uma kite je :( sedih ny...

    *teringn nk mkn.....

    ReplyDelete
  3. muka akk ni lain2 bila tengok. hehe

    ReplyDelete
  4. aiskrim buah2an??hehe..

    rara tak cukup tido ke..mata dah jadi cam panda heheh..;p

    ReplyDelete
  5. huwaaa teringin nak makan jugak hihi

    ReplyDelete
  6. aku berhati-hati kalau nak ambil aiskrim mahal ni. eh, yogurt. eheheh

    ReplyDelete
  7. ni supper ke sahur? hheeee...layan je...akak belum pernah rasa...

    ReplyDelete
  8. buat la muka tak comel tu...:p

    ReplyDelete
  9. xpernah nampak ni..adakah bunga ketinggalan..hahaha..

    ReplyDelete
  10. Tak pernah layan lagi.. Kat BTHO pun baaru bukak 1.. Nnti nak tryyyyyy...

    *nampak sedap*

    ReplyDelete
  11. Hukhuk xpernh merasa lg benda alah tu Rara. Cian Hana kn? T_T

    Hari tu nk pi kat Permaisuri gak tp dah lewat sgt, xjd plak. Kat kuantan baru je ada. Kena tggu lpas khwn, ajak hubby g sana. weeee. :-p

    ReplyDelete
  12. i xsuker tuttu frutii..hihihi
    sbb rase y0gurt :)

    ReplyDelete
  13. kak long tak pernah rasa...cedap tak?

    ReplyDelete
  14. alamak..ptg ni nk g tutti bangi la..

    ReplyDelete
  15. lagi gamba x make up..hihi..sweet2..

    p/s: nie gamba lepas berbuka kan??hihi

    ReplyDelete
  16. nak la .. perghh dh lma seyh xmam tutti

    ReplyDelete
  17. tetttttttttttttt x poseee ye !! :))

    ReplyDelete
  18. wah.. sedap nampak tu... meh sikit!

    ReplyDelete
  19. kita tk pnh lg rasa tutti frutti ni..hihi

    ReplyDelete
  20. nk try jugak mkn tp still xjmpe lg..ermmm -___-

    ReplyDelete
  21. sedap ke kak..tngk org dok mkan benda nie je..heee

    ReplyDelete
  22. tapenah rasa lagi akak oiii . tapi nampak sedap . ce akak buat entri kasi dedah sikit ada apa isi dalam tuti tu ? buah ke ais krim ? bekas macam bekas ais krim aje .. tak merasa , tapi tau isi cukuplah kak oi :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com