Image and video hosting by TinyPic

16 August 2011

Kad Kahwin Ashraff Muslim : super LAIN.

kad kahwin ashraff muslim

Ya Ampun,mmg lain sgt kad kawen Ashraf ni.
sgt teruja melihatnya.lain dr kad MEMEY & NORMAN
yg berpeluk-peluk sakan tu,oppssss bulan puasa ni.
jgn nk mengata lebih-lebih,but yelah,bukan niat
nk mengata,but cuba kita lihat dr sudut positif.
kad dorg ni mmg lain dr yg lain,unik,
mmg takde org buat cm ni lagik.
simple,nice,n sejuk je mata memandang.
hopefully hajat mereka nikah di mekkah
i syawal nt berlangsung dgn jayanya.amin~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 comments:

  1. Kan? unik.. nikah kat Mekah lak tu 1 Syawal.. ^_^

    ReplyDelete
  2. cantik betol kad die
    sejuk mata tgk
    mesti rasa syg nak buang
    org akn simpan je

    lainlah kad memey n norman
    org tgk pon menyampah
    mesti rs nak buang2 je

    ReplyDelete
  3. eh bukan 1 syawal la kak,tu kn 24 september kat kad tu hehe :P

    ReplyDelete
  4. saya pun suka dgn kad kahwin tu =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  5. superb best la kad perkahwinan dia! :D

    ReplyDelete
  6. sbb tu, dil suka sgt dkt ashraf muslim..^^

    ReplyDelete
  7. unique! rs diberkati je...ehehe

    ReplyDelete
  8. nikah dekat mekah??terbayangkan babak pnikahan fahri dengan aisha dlm muvi ayat2 cinta..hhee

    ReplyDelete
  9. aah lain dari yg lain
    semoga dia bahagia hendaknya
    nikah di mekah tuu sama mcm ummi aida kan :)

    ReplyDelete
  10. cantik sesangat dan unik.dah macam alquran dah tengok :)

    suka tgk ashraf dgn tunangnya.sopan je dua2 tu. :)

    ReplyDelete
  11. bukan lah kak,tu dekat kad kawen die tulis 24 september bersamaan 26 syawal hehe..ika tgk kat kad tu je,mmg dulu ade dgr diorg nk buat 1 syawal tp mgkin xjd kot..tu yg tertulis 24 september tu :)

    ReplyDelete
  12. rara punya kad pulak camana eh? hehe

    ReplyDelete
  13. mmg betul unik!

    rara tak nak ikut cam tu ke?

    rara pun dah glamer cam artis ni...

    ReplyDelete
  14. betull..kad kawen yg unik..smoga dorg bahagia hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  15. sangat kreatif.tak pernah terlintas pon orang akan buat kad kawen macam ni. :)

    ReplyDelete
  16. mmg lain dari yg lain.. unik sgt

    ReplyDelete
  17. cantik kan kak..unik..
    eh2 blog da tuka baju la hihi

    ReplyDelete
  18. sgt2 unik!!! nmpk islamic gitu...tp mcm ssh nk baca jer...hihi

    ReplyDelete
  19. assalam..

    lawa kad kawen tue...

    xda owg pk cm tue g kan...

    nk wat cm tue gk la yer nnt..uhhuu

    ReplyDelete
  20. dyorg nikah kt mekah ek?? best ny :)

    ReplyDelete
  21. kad kawen gini kompem orang nak buang2 pun tak berani...kan??
    hehehhe

    ReplyDelete
  22. whee. kak rara. buat la ala2 cmni. vogue u..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com