16 August 2011

Kad Kahwin Ashraff Muslim : super LAIN.

kad kahwin ashraff muslim

Ya Ampun,mmg lain sgt kad kawen Ashraf ni.
sgt teruja melihatnya.lain dr kad MEMEY & NORMAN
yg berpeluk-peluk sakan tu,oppssss bulan puasa ni.
jgn nk mengata lebih-lebih,but yelah,bukan niat
nk mengata,but cuba kita lihat dr sudut positif.
kad dorg ni mmg lain dr yg lain,unik,
mmg takde org buat cm ni lagik.
simple,nice,n sejuk je mata memandang.
hopefully hajat mereka nikah di mekkah
i syawal nt berlangsung dgn jayanya.amin~

29 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mmg lain dr yg lain..

Hana Soffelia said...

Kan? unik.. nikah kat Mekah lak tu 1 Syawal.. ^_^

e k i n ♥ y u s r i said...

cantik betol kad die
sejuk mata tgk
mesti rasa syg nak buang
org akn simpan je

lainlah kad memey n norman
org tgk pon menyampah
mesti rs nak buang2 je

Afikah Aziz said...

eh bukan 1 syawal la kak,tu kn 24 september kat kad tu hehe :P

a n a s t a s y e a said...

saya pun suka dgn kad kahwin tu =)

www.anastasyea.com

hira said...

superb best la kad perkahwinan dia! :D

cik Dil said...

sbb tu, dil suka sgt dkt ashraf muslim..^^

~~Ticer Wann~~ said...

nak buat camni jugak la.. hihi

sha a.s said...

unique! rs diberkati je...ehehe

syaz@rozelt said...

nikah dekat mekah??terbayangkan babak pnikahan fahri dengan aisha dlm muvi ayat2 cinta..hhee

ieda said...

aah lain dari yg lain
semoga dia bahagia hendaknya
nikah di mekah tuu sama mcm ummi aida kan :)

Cik Zimie said...

cantik sesangat dan unik.dah macam alquran dah tengok :)

suka tgk ashraf dgn tunangnya.sopan je dua2 tu. :)

Afikah Aziz said...

bukan lah kak,tu dekat kad kawen die tulis 24 september bersamaan 26 syawal hehe..ika tgk kat kad tu je,mmg dulu ade dgr diorg nk buat 1 syawal tp mgkin xjd kot..tu yg tertulis 24 september tu :)

Munna said...

rara punya kad pulak camana eh? hehe

syrupmasin said...

wiwit..len gile..bagus2 :D

mamaNoriz said...

mmg betul unik!

rara tak nak ikut cam tu ke?

rara pun dah glamer cam artis ni...

Atiqah Wadiah said...

betull..kad kawen yg unik..smoga dorg bahagia hingga akhir hayat :)

✿cik tempe✿ said...

sangat kreatif.tak pernah terlintas pon orang akan buat kad kawen macam ni. :)

syirayu said...

nak jugak.. hehe..

syiela said...

mmg lain dari yg lain.. unik sgt

Pn. Sheila said...

cantiknya... sejuk jer tgk...

cik najihah said...

cantik kan kak..unik..
eh2 blog da tuka baju la hihi

~ NANA ~ said...

sgt2 unik!!! nmpk islamic gitu...tp mcm ssh nk baca jer...hihi

cik tenting said...

jawi :)

Pure Mahabbah Fillah said...

assalam..

lawa kad kawen tue...

xda owg pk cm tue g kan...

nk wat cm tue gk la yer nnt..uhhuu

aimi adilah said...

dyorg nikah kt mekah ek?? best ny :)

diana said...

kad kawen gini kompem orang nak buang2 pun tak berani...kan??
hehehhe

Sofya said...

sejuk mata memandang...

arein said...

whee. kak rara. buat la ala2 cmni. vogue u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...