Image and video hosting by TinyPic

27 August 2011

ooooooo balik kampunggggggggg

woooo weeee salam semua.sihat?puasa tak harini?


rini i balik kg,now ngah berkemas-kemas ney.
amik sket-sket baju baju kat rumah sewa.dgr cerita
dorg kata ke utara jem giler,ntah lah kan.malas nk ckp.
yg penting i dh ready fizikal dan mental nk menempuh jem.
yg penting kena siap-siapkan bekalan makanan n minumam
dlm kereta lah.mana lah tau kan kalau tak leh sampai sblm berbuka.
terpaksa lah berbuka dlm kereta dulu.

hmm mcm tak sangka,dh raya dh kite kan.
disini saya nk memohon maaf kalau ada terkasar
bahasa dgn kwn-kwn blogger,terkasar bahasa,
ada yg terasa sana sini.harap maafkan i eh eh =)
0 - 0 eh.so hati-hati memandu n doakan i selamat sampai 
ipoh ye.bye semua,ada masa nt rara bersiaran di ipoh
pulekkk yek! daaaaa salam aidilfitri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. kita takdehal .
    nak wat pe mintak maaf kan ?

    wink wink :)

    selamat hari raya jugaaa !!!!!!

    ReplyDelete
  2. selamat balik kampung... selamt hari raya..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya..maaf zahir batin..semoga selamat sampai di kampung

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kak. hati2 di jalan raya =)

    mintak maaf jugakkk

    ReplyDelete
  5. rara...selamat hari raya maaf zahir batin....hati2 kalau makan kueh batang buruk....hheee

    ReplyDelete
  6. slmt hari raya...mintak maaf if ada buat silap :)

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya sis ;)

    Maafkn semua salah kte tau, heee.

    ReplyDelete
  8. Masa komen ni ditapi mungkin Cik Rara dah terbongkang atas katil kerana keletihan.. ;D


    Salam Aidilfitri.. Sifar-sifar jugak ye..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya kak..

    pssstt..ciku ciku toh best kak..try la..tak tipu..lomantik je tempat nye kalo akak g ngn cik bambam..hehe

    ReplyDelete
  10. selamat hr raye jugak rara..syaz pon dh smpai tepeng malam td..hehe

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin Rara.. ^_^

    ReplyDelete
  12. (⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫
    `⋎´..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫ ✿¸.•❤••❤•بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.¸✿
    * _Π_____* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ
    /______/~\SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ˚ ✰* ★
    | 田田 |門| ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚♥
    Dikesempatan ni saya ingin meminta maaf dari ujung rambut hingga ujung kaki jikalau ada b'gurau t'kasar bhasa , t'salah kate , t'marah t'pukul sesape , halalkn mkn minum jikalau ada & slh silap ampun maaf diminta .. SALAM LEBARAN : )

    ReplyDelete
  13. rara...selamat hari raya maaf zahir abtin...

    ReplyDelete
  14. rara...selamat hari raya maaf zahir abtin...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com