20 August 2011

PEREMPUAN shoppink? thumb up*

aduhhhhhh settle sume perihal raya.
ala kadar je cukup lah kan.bukan nk beriye sgt.
heee.asalkan dpt pakai baju baru,shawl baru,
handbag baru,dh cukup hepy for syawal ni.


rini i g Jalan Tar,
dr smlm ag en.bambam kata
kalau nk masuk KL rini,kena naik LRT,
kalau naik kete,mmg masak lah dlm kete,
so kami pon naik LRT,wahhhh besh,
kejap je sampai,NO JEM,tak perlu
cr parking,selesa,JIMAT.

kalau naik kereta mmg lah jem sgt.
takut i tgk jalan td,smpai tak gerak,kat Jalan Tar
jgn sembang lah,sesak ngan manusia,stuck jugak.
pas cr baju n shawl kat Jalan Tar i masuk SOGO,
fuh,lautan perempuan,mmg hebattttt sgt,
sume tangan jadi panjang je mencapai handbeg,
mmg sale giler lah kan,i smpai cekau 2 bag.
bahagia nya hidup kalau tiap-tiap bulan ada
sale cm ni.hehehehehe.

tapi kesian kat lelaki lah,
mmg kena duk luar je,kawasan tgh tu
mmg sume pompuan je,masa tu dh tak pedulik org,
main tarik-tarik je handbeg,nasib yg i tarik sume cantek.

siap ada kakak tu ckp kat i,
"dik kalau tak nak beg tu bg akk eh"
hahahaha sory kak,saye nk beg tu,cantek.
sian kat akk tu,tp i pon nk beg tu,mana leh bg dye.hehe.
kejam giler kan i,neway thank so en.bambam sbb sudi teman i.
nt dh raye i bg duet raye kat u eh eh syg.2rm ckp x?


p/s : nak sambung jahit manik ni.daaaaa.

27 comments:

kiz said...

bershopping sakan nampak

Cik Azizah said...

sis rara! wah shopping sakan yer..buat hantaran ke beg tu. hikhikhik

aimi adilah said...

wah shoping nmpk ny :)

Asyila Zainuddin said...

hahaha.. naik lrt memang pantas, mudah & efisyen.. kekeke..

~~Ticer Wann~~ said...

Rara dah shoping raya ticer belum lagi..mmg masak la nanti... huhuhu

pandainya jahit manik

ღ p!nk veLvet ღ said...

muke pak lan dah nmpaq ceria cket, hehe~

ArulchelseA said...

pmpuan bab2 shoping memang terbaik.. kih kih.. kdg2 tak larat nak ikut pmpuan ni memilih..lenguh kaki..kih kih..

eh cam de pengalaman je aku ni..kih kih

cheqna said...

wah wah beshnya shoppingggg
jeles ok =)

Umie Artoqiemie said...

kesian lelaki hahaha.

Rash said...

Salam~

rash pn g sogo & jln tar arini =D
perghh mmg xpenah lah rash tgk selautan org mcm ni.. kiri kanan org saje.. sane sini dgr org ckp 'apsal rmi sgt org ni?' huhuhu.. rash drive g sini, mmg tertekan je rs.. dgn jam nye.. ngn xde parking nye.. akhirnye dpt beli kasut je sepsg & jeans.. g jalan tar nk cr shawl tp mak aihh, xbule nk pilih.. rmi sgt org ;p

selendang merah said...

banyaknya membeli...x sabar lah nk shopingg juga

msredcheesecake said...

Da setel shopping raya? Anak akak dah setel, tinggal akak ngan mr bf je blom....

visitme@FaTiN cOrNeR said...

gelak2 baca sambil byangkn situasi kt sogo..haha..

perempuan=shopping+sale..

syaz@rozelt said...

bestnya shopping dekat sogo..rara cite sogo penuh ngn lautan wanita tkot lak nak masok dekat situ..hehe

merahitujambu said...

g jalan tar baik naik kenderaan awamkan..lau naik kereta jem kot

.:shura shushi:. said...

i tak jejak lg jaln TAR..next week mayb :)

kaklong said...

wah, cik rara...dah siap beli semua utk raya..kak long hny remabt bj kurung je semalam kat pkns bangi..

yela, semua mne yg ada jualan barngn raya, semua penuh..kat kl/kjg / bangi..semua la jem giler! nasib kak long dpt la jgak beli n en tunang semalam..heheheh/..

shedameor said...

hehe. suwit nye shopping sama2 :)

zulhilmi.tempoyak said...

ptt la mcm ad terperasan ritu...;p

penyisir rambut said...

tak penah lagi pegi lagi jalan tar...
huhu...bwk kn la sy...

ABU said...

wah banyak borong barang hehehehe msti penat kan..

Hana Soffelia said...

Pergh~~ g jln TAR n Sogo. Tak mau bygkn mcm mana lautan manusia kat situ. Blh sesak nafas. Nsb baik En.bambam dia sanggup tmankan, kalo Teman Penyayang Hana, sebut je sogo, jgn harap nak pegi, suruh cari bag kat the mines atau alamanda je. Huh. Tdkan, pi East Cost Mall Kuantan pun xlarat, rmai gla org. Nsb baik sempat rembat kasut for solemnization. tehee

syrupmasin said...

shopping sakan nih :D

ayleencutegirl said...

RARA ! baju raya kaler ape?? hee~

anismelon said...

soping sakan nampak kak..kawin kawin jgk..raya tetap tak dilupakan kan..hehe

Sofya said...

besarnya beg shopping.....

cik fadh said...

wahh shoppink sakan kak rara kiter . muke cik bam bam pown da nmpak letih sgt2 . hhehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...