Image and video hosting by TinyPic

30 August 2011

raya pertama : LEMANG lemau

salam merdeka raye bloggers!



lame nya i tinggal blog.mmg sampai je ipoh trus i tinggal semua,blog tinggal fb tinggal.besh nye duk umah sendiri kan.sume habes lupe.heee.sory korg.how raye?ok?besh x?dpt duet raye ag x?mcm i mmg tak dpt lah,sian kan,tak de sape nk bg dh,dh nk kawen kalau dpt duet raye ag mmg nk kena tampo.



pagie ni aktiviti i biasa lah,ke kubur adik,kubur arwah atuk,opah,then misi mencari lemang,satu hari ni mmg sume rumah i merasa lemang n rendang dorg,lemang mmg peberet sgt lah tu,mmg dah tak boleh dipisahkan dah,n lucky jugak i tak cirit birit sbb mkn mcmmcm jenis lemang n rendang.sonok nya.







sok i nk g beraya lagik.beshnya.nk makan rendang ag.jom layan piccy raya pertama eh eh =)

p/s : korg mkn apa lak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. macam biasa lah..hari ni melantak lemang..badan dah lembik ni sebab overdose lemang..keh keh

    ReplyDelete
  2. wahh sedondon gituuu.

    makan leklok. jaga2 sket yeaa. hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Rara...maaf zahir&batin :)

    ReplyDelete
  4. mkn ketupat je..mcm biase tu je paboret sy..hehe
    Selamat Hari Raya Aidilfitri

    ReplyDelete
  5. Alahai ayu je sis ni ;)

    *kte tak ske sgt lemang T^T*

    ReplyDelete
  6. ayu betul akak...


    http://hafrawiegeek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wahh~ bestnyer sume buat baju same kaler ... tp yg sorng 2 nape kaler pepel? hehe~

    ReplyDelete
  8. wah baju same color.. canteq 2...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com