Image and video hosting by TinyPic

02 August 2011

Saya Ada Bukti Kukuh, Jumpa Di Mahkamah Nanti – Jimmy Shanley

Berikut ialah kata-kata Jimmy Shanley berhubung hal ini:-
Kita kena tunggu di mahkamah. Ini kerana apabila saya membuka mulut kepada media ada individu tertentu mengaitkan saya dengan publisiti murahan. Saya terpaksa menjawab persoalan media kerana itu tanggungjawab saya sebagai personaliti yang menjadi hak milik masyarakat. Lebih baik saya diam sekarang dari dituduh cuba untuk meraih simpati dan saya hanya akan bercakap bila perlu sahaja. Saya tidak cakap kosong kerana setiap apa yang perkatakan dibantu dengan bukti-bukti yang kukuh. Saya akan berdiam sehingga di mahkamah kelak - beautifulnara
jimmy shanley

chaiyok-chaiyok jimmy,moga Allah tunjukkan kamu jalan yg benar dan bukakan pintu hati kamu.Amin~ 


p/s : xsabar nk balik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. xtaulah nak ckp ape
    doakanlah yg terbaik utk anak mereka

    ReplyDelete
  2. tabahnya jimmy harungi liku2 kehidupan ini..semoga dia tidak cepat melatah..hope dia profesional kendalikan problem ini..

    ReplyDelete
  3. kesian pulak tengok...
    semoga selesai cepat la kemelut rumah tangga depa ni..

    ReplyDelete
  4. semoga semuanya berakhir n terungkai..:)

    ReplyDelete
  5. ntah bila la nak settle hal mereka nii..

    ReplyDelete
  6. tak tu la sapa yg btul dlm kes ni..mkin terbelit ni..kih kih

    ReplyDelete
  7. harap kebearan di pihak yg benar...

    Cian jimmy, dah la dia ank yatim piatu...kurang kasih syang kan...

    ReplyDelete
  8. kita masih taktahu siapa benar siapa salah..yang penting kita sama-sama berdoa semoga cepatlah selesai hendaknya..

    bukak pose apa harini rara?

    ReplyDelete
  9. kes artis macam2 kan.... semoga ada jalan penyelesaian yang terbaik buat mereka..


    p/s: dua2 blog on.. hehehe.. =]

    ReplyDelete
  10. kdg2 byk bercerita pun tak bagus jugak.. lebih2 artis ni. Apapun ketabahan jimmy memang layak di kagumi

    ReplyDelete
  11. musim2 puasa nak raya ni la nak cerai berai pun..huhu..skong jimmy ^^

    ReplyDelete
  12. bangga dgn jimmy. buat apa mau heboh psl kehidupan peribadi sampai laki pukul segala? ckp macamana pun, Dia lebih mengetahui. Ingat2kanlah syurga si isteri adalah suaminya. derhaka? maka tercium lah bau neraka untuknya.

    ReplyDelete
  13. bila bergaduh dua2 pihak slg menuduh..tak tau lah =)

    ReplyDelete
  14. parah dah dia org ni.....tatau la sape betul sape salah....

    ReplyDelete
  15. biarlah mahkamah buat keputusan..msg2 pon ego kan..

    ReplyDelete
  16. biler nak habesh satel kes dorang nikhhhhh

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com