02 August 2011

Saya Ada Bukti Kukuh, Jumpa Di Mahkamah Nanti – Jimmy Shanley

Berikut ialah kata-kata Jimmy Shanley berhubung hal ini:-
Kita kena tunggu di mahkamah. Ini kerana apabila saya membuka mulut kepada media ada individu tertentu mengaitkan saya dengan publisiti murahan. Saya terpaksa menjawab persoalan media kerana itu tanggungjawab saya sebagai personaliti yang menjadi hak milik masyarakat. Lebih baik saya diam sekarang dari dituduh cuba untuk meraih simpati dan saya hanya akan bercakap bila perlu sahaja. Saya tidak cakap kosong kerana setiap apa yang perkatakan dibantu dengan bukti-bukti yang kukuh. Saya akan berdiam sehingga di mahkamah kelak - beautifulnara
jimmy shanley

chaiyok-chaiyok jimmy,moga Allah tunjukkan kamu jalan yg benar dan bukakan pintu hati kamu.Amin~ 


p/s : xsabar nk balik.

21 comments:

Hana Soffelia said...

Hurm.. kesian plak..

e k i n ♥ y u s r i said...

xtaulah nak ckp ape
doakanlah yg terbaik utk anak mereka

Syuxer said...

tabahnya jimmy harungi liku2 kehidupan ini..semoga dia tidak cepat melatah..hope dia profesional kendalikan problem ini..

diana said...

kesian pulak tengok...
semoga selesai cepat la kemelut rumah tangga depa ni..

H.J said...

jimmy macho la..haha

sha a.s said...

haihhh~~~

Puan Kutu said...

semoga semuanya berakhir n terungkai..:)

Farah Shamsudin said...

ntah bila la nak settle hal mereka nii..

ArulchelseA said...

tak tu la sapa yg btul dlm kes ni..mkin terbelit ni..kih kih

mamaNoriz sini.. said...

harap kebearan di pihak yg benar...

Cian jimmy, dah la dia ank yatim piatu...kurang kasih syang kan...

norinaomar said...

kita masih taktahu siapa benar siapa salah..yang penting kita sama-sama berdoa semoga cepatlah selesai hendaknya..

bukak pose apa harini rara?

Faaein Talip Roy said...

kes artis macam2 kan.... semoga ada jalan penyelesaian yang terbaik buat mereka..


p/s: dua2 blog on.. hehehe.. =]

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kdg2 byk bercerita pun tak bagus jugak.. lebih2 artis ni. Apapun ketabahan jimmy memang layak di kagumi

Wanie said...

musim2 puasa nak raya ni la nak cerai berai pun..huhu..skong jimmy ^^

Etong said...

bangga dgn jimmy. buat apa mau heboh psl kehidupan peribadi sampai laki pukul segala? ckp macamana pun, Dia lebih mengetahui. Ingat2kanlah syurga si isteri adalah suaminya. derhaka? maka tercium lah bau neraka untuknya.

zOeY zAu YaH said...

bila bergaduh dua2 pihak slg menuduh..tak tau lah =)

.:shura shushi:. said...

i mcm s0kong jimmy je!! :)

msredcheesecake said...

parah dah dia org ni.....tatau la sape betul sape salah....

Cik Azizah said...

biarlah mahkamah buat keputusan..msg2 pon ego kan..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

biler nak habesh satel kes dorang nikhhhhh

Nurnajwa said...

Mcm2 la diorg ni --'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...