Image and video hosting by TinyPic

12 August 2011

Simbah asid selepas perkosa

aduhhhh apa ke kejam nya lah kan manusia ni.


kau ni harimau ke,serigala ke apa?tak paham tol.
dh rogol dah lah,yg nk g simbah asid ag tu buat apa pulak?
kau nk menghancurkan masa depan org tu buat apa.
Astaga,mengucap panjang baca paper td.sabar jelah.

tu lah mcm i ckp pasal entry i yg lepas.
knp bulan-bulan puasa pun ada org nk buat keje 
yg keji cm tu.tak hormat langsung bulan puasa.bulan mulia.
i heran dan pelik lah,dorg ni tak takut dgn Allah ke eh.

mangsa siap tgh tunggu masa nk berbuka lagik tu.
tak de ke sikit pun rasa simpati?xberperikemanusiaan langsung.

KUALA LUMPUR: Bukan saja dirogol dan disamun, malah wajahnya turut disimbah sejenis cecair dipercayai asid menyebabkan mangsa berdepan risiko kemungkinan buta dan kini terlantar menerima rawatan di hospital.
Itu nasib yang menimpa seorang wanita bujang dan tinggal bersendirian selepasnya rumahnya dicerobohi seorang penjenayah bertopeng, petang kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang berusia 32 tahun baru pulang ke rumahnya di Seksyen 2, Wangsa Maju, di sini, selepas membeli juadah untuk berbuka puasa di bazar Ramadan berhampiran.

Menurut sumber polis, sebaik tiba di rumah, mangsa membuka kunci pintu rumahnya tanpa menyedari seorang lelaki menceroboh masuk dan bersembunyi.


“Selepas meletakkan juadah berbuka di dapur, mangsa masuk ke bilik untuk menukar pakaian sementara menunggu waktu berbuka dan ketika itu lelaki terbabit yang bertopeng menghampiri mangsa dan merogolnya,” katanya-metro

moga-moga insan yg membuat kerja-kerja keji cm tu mendapat 
balasan yg setimpal lah.takpe Allah ada dgn kita.
moga kau merangkak cr insan yg kau naiya kat akhirat nt.
p/s : salam 12 ramadhan,
lagi 3 haru dh boleh tukar ringtone lagu raya =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. semoga wanita tu cepat sembuh & sentiasa mendapat perlindungan Allah .

    Buat si penjenayah , Allah tu Maha Adil .

    ReplyDelete
  2. kesal dengan sikap manusia yg mcm xder hati perut ..

    ReplyDelete
  3. Alamak..smlm baru decide nak duduk rumah sewa sorang2 lepas kahwin... Biar senang husband nak dtg nanti.. huhu, takutlah pulak..

    ReplyDelete
  4. ya Allah, kesian ye dekat dia. bertimpa-timpa kena.
    lelaki tu memang tak berperikemanusiaan langsung~
    semoga wanita itu sentiasa tabah dan segera sembuh~

    salam perkenalan..

    ReplyDelete
  5. harap ada insan mulia yg sudi tolong wanita tu buat pmbedahan plastik n pmbedahan mte..sebab nseb die sgt malang la rara..huhu..insyaAllah~

    ReplyDelete
  6. owh jahat skang da xtakot ape2, jnji dapat ! kuang ajar nk mamp !!

    ReplyDelete
  7. klu jumpa jantan keparat tu, simbah lak asid kt anu dia.. boley x?? jahat la..

    kesian wanita tu, tak pasal2 jd mangsa..

    ReplyDelete
  8. minta la dijauhkan dari perkara2 yang memudaratkan seperti ni... apa nak jadi dunia skang ni...

    salam 12 ramadhan rara.. :)

    ReplyDelete
  9. asid ni mmg murah dan senang nak dpat ehhh ?

    ade lagi setan bulan2 pose nih.

    ReplyDelete
  10. ya allah kasihan mangsa .. hanya allah yg dpt membantu beliau ... aminnn

    setan x der bulan pose nie tapi manusia yg jadi setan masih berleluasa .. berjaga2 lah selalu ..

    ReplyDelete
  11. HARU-HARU hehehe.. teringat kat bigbang..

    ReplyDelete
  12. ishhh.. manusia skang nie makin tak jadi manusia!! iskkk~!!

    ReplyDelete
  13. manusia sekarang nie makin lama makin tak berhati perut..teruk betul...kejam..sedih la dgr..takut ok..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com