12 August 2011

siti sarah dan anak lelaki


Siti Sarah Sarat Mengandung

Lain btol muka siti sarah kan.
tembam,and happy je kan.
suke nya tgk dye.

kebahagian bukan terletak pada
paras rupa seseorang,even kalau org tu pandai menjaga
hati pasangan,ianya dh cukup membahagiakan.
kalau dpt pasangan yg muka mcm david beckham,
tapi kalau hari-hari makan hati berulam jantung buat apa kan.


“Saya terlalu gembira apabila doktor mengesahkan anak lelaki yang dikandung oleh isteri dalam keadaan sihat. Saya amat teruja menjadi seorang bapa, tak tahu nak gambarkan macam mana,” kata Shuib kepada pihak media.
Ahmad Didad atau Uwais Alqarni dipilih sebagai nama-nama pilihan untuk anak sulung mereka. Menurut Shuib, Ahmad Didad merupakan nama seorang pendebat Islam yang bijak, manakala nama Uwais Alqarni merupakan nama seorang lelaki yang amat taat pada ibunya sehinggakan semua doa dimakbulkan tuhan.
Setelah berbincang, Shuib & Siti Sarah memutuskan untuk menggunakan nama Uwais Alqarni sebagai nama anak sulung mereka.

17 comments:

salwaismail said...

tambah bahagia la camni :D

Nurnajwa said...

Hehehe, tak lme lg sis ;)

zulhilmi.tempoyak said...

tb2 rs nk cari bini artis...;p

ILA HonEyBuNNy said...

nampak comeiii siti sarah sekarang...ehhe

bahagia dah tu...

xsabar nak tgk anak dia nanti...

meaw said...

whoaaaa,nama anak dia ? lawooo

aimi adilah said...

xlme lagi akk pon cm dyirg gak hihihi :)

syaz@rozelt said...

wah bestnya anak lelaki..hehe..stat berangan..tettt..

msredcheesecake said...

best dapat anak lelaki, dia yg akan angkat keranda kita nanti....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

rezeki dieorang kn kak.. tahniah untuk sarah dan shuaib :)

~~Ticer Wann~~ said...

haishh bestnya rasa... :)

Wanie said...

yay, dah pregnant..nampak berseri & coel lak sarah ni..

Umie Artoqiemie said...

suka gila tengok dorang..
tak sabar nak tengok anak shuib..

ewekkk ewekk*suara baby nangis

Nur Hawa Mohd Zin said...

bahagia mereka...alhamdulillah :)

MrS. F!zA said...

hahaha muka david beckham tu djkn cth..yup! sgt setuju k..kdg yg ensem ni lg makan hati..hahahah

miZz_nizZ said...

sara dah de org jage..tu yg nek.hehe

Pure Mahabbah Fillah said...

wah2 bahgia nya mama sarah yer...

Ruby folow blog nie...

Sofya said...

siap dah ada nama tu...
akak dulu bersalin tengok bb sihat & selamat baru letak nama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...