Image and video hosting by TinyPic

12 August 2011

siti sarah dan anak lelaki


Siti Sarah Sarat Mengandung

Lain btol muka siti sarah kan.
tembam,and happy je kan.
suke nya tgk dye.

kebahagian bukan terletak pada
paras rupa seseorang,even kalau org tu pandai menjaga
hati pasangan,ianya dh cukup membahagiakan.
kalau dpt pasangan yg muka mcm david beckham,
tapi kalau hari-hari makan hati berulam jantung buat apa kan.


“Saya terlalu gembira apabila doktor mengesahkan anak lelaki yang dikandung oleh isteri dalam keadaan sihat. Saya amat teruja menjadi seorang bapa, tak tahu nak gambarkan macam mana,” kata Shuib kepada pihak media.
Ahmad Didad atau Uwais Alqarni dipilih sebagai nama-nama pilihan untuk anak sulung mereka. Menurut Shuib, Ahmad Didad merupakan nama seorang pendebat Islam yang bijak, manakala nama Uwais Alqarni merupakan nama seorang lelaki yang amat taat pada ibunya sehinggakan semua doa dimakbulkan tuhan.
Setelah berbincang, Shuib & Siti Sarah memutuskan untuk menggunakan nama Uwais Alqarni sebagai nama anak sulung mereka.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. nampak comeiii siti sarah sekarang...ehhe

    bahagia dah tu...

    xsabar nak tgk anak dia nanti...

    ReplyDelete
  2. whoaaaa,nama anak dia ? lawooo

    ReplyDelete
  3. xlme lagi akk pon cm dyirg gak hihihi :)

    ReplyDelete
  4. wah bestnya anak lelaki..hehe..stat berangan..tettt..

    ReplyDelete
  5. best dapat anak lelaki, dia yg akan angkat keranda kita nanti....

    ReplyDelete
  6. rezeki dieorang kn kak.. tahniah untuk sarah dan shuaib :)

    ReplyDelete
  7. yay, dah pregnant..nampak berseri & coel lak sarah ni..

    ReplyDelete
  8. suka gila tengok dorang..
    tak sabar nak tengok anak shuib..

    ewekkk ewekk*suara baby nangis

    ReplyDelete
  9. hahaha muka david beckham tu djkn cth..yup! sgt setuju k..kdg yg ensem ni lg makan hati..hahahah

    ReplyDelete
  10. sara dah de org jage..tu yg nek.hehe

    ReplyDelete
  11. wah2 bahgia nya mama sarah yer...

    Ruby folow blog nie...

    ReplyDelete
  12. siap dah ada nama tu...
    akak dulu bersalin tengok bb sihat & selamat baru letak nama

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com