Image and video hosting by TinyPic

08 August 2011

Terserlah Naluri Seorang Abang (Khairul Fahmi) Terhadap Adiknya (Dahlia Teck)

Kata orang, seorang abang tugasnya ialah melindungi adiknya sepanjang masa. Dan nampaknya Khairul Fahmi sememangnya sedang menjalankan tugas itu dengan baik. Khabarnya gambar di atas di ambil semasa Khairul Fahmi dan Dahlia Teck berjalan-jalan di Universal Studio Singapore.
apek kantoi
Confirm Dahlia Teck terharu biru mendapat seorang abang yang protective begini. Bukan apa, jalan kat negara orang kan tak biasa sangat. Senang sesat. Jadi selaku seorang Abang sudah tentu menjadi tanggungjawap untuk memimpin tangan adiknya. Tak gitu?
apek kantoi
Ce tengok wajah Apek di bawah. Memang terserlah naluri, sifat dan kekacakan seorang abang.
apek kantoi
Sumber : abg nara

p/s : tepuk dada korg jawap lah sendiri.no komen.
pity elia =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

38 comments:

  1. hik3. entahlah.
    mcm abg fariza, dia mmg akan jaga fariza jika keluar sorang2 tp xdalah smpai pgg tgn mcmtu. kang nmpak mcm couple plak. dhlah masing2 muka x sama. he3

    ReplyDelete
  2. kena la pimpin, tkt adik tersungkur di tengah jalan je..

    psst, seksi gilos pempuan tu...

    ReplyDelete
  3. gulp... mmg abang yg bertanggungjawab btl ni.. InsyaAllah, Elia pun akan jumpa abang yg lebih bertanggungjawab nnt..

    ReplyDelete
  4. hurmm kesian elia..tp elia bnasib baik coz blm berkahwin dgn lelaki ni...kalau dah kawen tak taw lah ape jadi kan....makin tak suka dgn lelaki itu...

    ReplyDelete
  5. hurm,, bak kata orang sepandai-pandai tupai melompat pun,, jatuh ke tanah jugak...

    ReplyDelete
  6. owh..memang abang yang penyayang ....^^

    ReplyDelete
  7. dah bce n lihat..tp no komen..hehe

    ReplyDelete
  8. apa dah nak jawab lg tu..kdg2 org yg bnyk alasan boleh elak lg tu..nk cover2 ni..kih kih kih..

    *eh lama2 aku trjoin jugk bergosip2 ni..kih kih kih

    ReplyDelete
  9. kesian sgt2 kt elia..
    rmai org sokong kfcm sbb dia GK msia (nak bt cane) tp pastu hina2 elia..
    tp bab perasaan mcm ni org xnak pun pk apa elia rasa kan :(

    ReplyDelete
  10. mcm2 laa diorg ni..org nk tutup iab sendri cmtu laa..ckp tu ckp ni..walhal???ermmm

    ReplyDelete
  11. ish.......super benci, xbaiknya....

    ReplyDelete
  12. kasih sayang dia banyaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk sangat kan rara!!! kih3..

    Cik Bambam dah bertukar domain

    ReplyDelete
  13. abg yg protective bagus...
    tp mampukah melindungi adik dari azab api neraka? fikir2kan lah.. huhu
    (sekadar perkongsian)

    ReplyDelete
  14. yang bertudung ada,tak nak...
    dia minat yang macam ni...

    ReplyDelete
  15. hmm moga-moga yang terbaik untuk apek dan elia.

    ReplyDelete
  16. eheeeee.... c apek ni muda g...bese lahh tuhh..nk enjoy la tuhh... biaq p kat dia lahh...nk ckp lelebih pon x tau cte sbnr... hrp yg terbaek lahh buat dia...

    ReplyDelete
  17. kantoi sudeyyy :) halah halahhh caring bangat !

    ReplyDelete
  18. best nye ade abg cm nie..wakaka..pimpin tangan lg..syg adik..adik pakai suar gitu idak lak dibesit nye kaki toh..hakhak..:p

    ReplyDelete
  19. alololo..sweetnye 'abg' ngan 'adik' nie..
    huhu...dah xde jodoh kan..

    ReplyDelete
  20. mesti ramai dok beratur nak jdi adik dia kan..hakhak..

    ReplyDelete
  21. alah...makin bencinya tgk si apek nih......

    ReplyDelete
  22. hohohoho..kantoi jugak akhirnyer..

    ReplyDelete
  23. ngeh ngeh ngeh penyayang sungguh :)

    ReplyDelete
  24. biase lh manusi.. bler dh slh x nk ngaku.. mner ade org berak tepi jln pa 2 bler org tnye dy ngaku.. xkn ade manusia yg bg2 jujur....kalo ade pon dlm 1% je

    ReplyDelete
  25. WAHHHH 'BANGGA' NYE DPT ABG CMNI...HOHOHO

    ReplyDelete
  26. haha xleh blah tajuk akak.. yes pity elia.hurm

    ReplyDelete
  27. hurm...

    sah2 n terang2 nampak apex tu curang kan..

    dunia2...

    ReplyDelete
  28. peerrrgghhhh..meluat giler..!! dah kaye raye..lupe diri ..ramai ar pompuan nak himpit kan..

    ReplyDelete
  29. last terbongkar jua kan...
    mujur belum kahwin kalau tak lagi haru la... kesian kat elia

    ReplyDelete
  30. Dah takde jodoh nak wat camana...

    ReplyDelete
  31. ha,ah..kesian betul pd yg d curangi tu kan..huhu

    ReplyDelete
  32. Pmpuan tu seksi gle, pfttt...

    sian gila kt elia.. =(

    ReplyDelete
  33. abg ka tuh.. hahaha..
    aah.. kesian elia

    ReplyDelete
  34. kacak ke?ishhh xde lah kacak pun..ehehe (ayat jeles)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com