08 August 2011

Terserlah Naluri Seorang Abang (Khairul Fahmi) Terhadap Adiknya (Dahlia Teck)

Kata orang, seorang abang tugasnya ialah melindungi adiknya sepanjang masa. Dan nampaknya Khairul Fahmi sememangnya sedang menjalankan tugas itu dengan baik. Khabarnya gambar di atas di ambil semasa Khairul Fahmi dan Dahlia Teck berjalan-jalan di Universal Studio Singapore.
apek kantoi
Confirm Dahlia Teck terharu biru mendapat seorang abang yang protective begini. Bukan apa, jalan kat negara orang kan tak biasa sangat. Senang sesat. Jadi selaku seorang Abang sudah tentu menjadi tanggungjawap untuk memimpin tangan adiknya. Tak gitu?
apek kantoi
Ce tengok wajah Apek di bawah. Memang terserlah naluri, sifat dan kekacakan seorang abang.
apek kantoi
Sumber : abg nara

p/s : tepuk dada korg jawap lah sendiri.no komen.
pity elia =(

38 comments:

ubi said...

..expose mistik

Fariza said...

hik3. entahlah.
mcm abg fariza, dia mmg akan jaga fariza jika keluar sorang2 tp xdalah smpai pgg tgn mcmtu. kang nmpak mcm couple plak. dhlah masing2 muka x sama. he3

mizzkechique said...

kena la pimpin, tkt adik tersungkur di tengah jalan je..

psst, seksi gilos pempuan tu...

Hanis Azla said...

gulp... mmg abang yg bertanggungjawab btl ni.. InsyaAllah, Elia pun akan jumpa abang yg lebih bertanggungjawab nnt..

LINDAHERY said...

hurmm kesian elia..tp elia bnasib baik coz blm berkahwin dgn lelaki ni...kalau dah kawen tak taw lah ape jadi kan....makin tak suka dgn lelaki itu...

mOoN said...

hurm,, bak kata orang sepandai-pandai tupai melompat pun,, jatuh ke tanah jugak...

YAYA AZURA said...

owh..memang abang yang penyayang ....^^

syaz@rozelt said...

dah bce n lihat..tp no komen..hehe

ArulchelseA said...

apa dah nak jawab lg tu..kdg2 org yg bnyk alasan boleh elak lg tu..nk cover2 ni..kih kih kih..

*eh lama2 aku trjoin jugk bergosip2 ni..kih kih kih

chinta dea said...

kesian sgt2 kt elia..
rmai org sokong kfcm sbb dia GK msia (nak bt cane) tp pastu hina2 elia..
tp bab perasaan mcm ni org xnak pun pk apa elia rasa kan :(

merahitujambu said...

mcm2 laa diorg ni..org nk tutup iab sendri cmtu laa..ckp tu ckp ni..walhal???ermmm

azam said...

ish.......super benci, xbaiknya....

b a m b a m ' s said...

kasih sayang dia banyaaaaaaaaaaaaaaaakkkkk sangat kan rara!!! kih3..

Cik Bambam dah bertukar domain

.::: mr IQ :::. said...

abg yg protective bagus...
tp mampukah melindungi adik dari azab api neraka? fikir2kan lah.. huhu
(sekadar perkongsian)

diana said...

yang bertudung ada,tak nak...
dia minat yang macam ni...

eiela said...

hmm moga-moga yang terbaik untuk apek dan elia.

key-one said...

eheeeee.... c apek ni muda g...bese lahh tuhh..nk enjoy la tuhh... biaq p kat dia lahh...nk ckp lelebih pon x tau cte sbnr... hrp yg terbaek lahh buat dia...

cik fadh said...

kantoi sudeyyy :) halah halahhh caring bangat !

anismelon said...

best nye ade abg cm nie..wakaka..pimpin tangan lg..syg adik..adik pakai suar gitu idak lak dibesit nye kaki toh..hakhak..:p

Cik Bell said...

alololo..sweetnye 'abg' ngan 'adik' nie..
huhu...dah xde jodoh kan..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

mesti ramai dok beratur nak jdi adik dia kan..hakhak..

azam said...

alah...makin bencinya tgk si apek nih......

eLLa said...

hohohoho..kantoi jugak akhirnyer..

.:shura shushi:. said...

kant0i sudah..haa fahmi jwb..hihihi

syrupmasin said...

haha..kan dah kantoii :D

PinKy MoMMa said...

ngeh ngeh ngeh penyayang sungguh :)

aimi adilah said...

biase lh manusi.. bler dh slh x nk ngaku.. mner ade org berak tepi jln pa 2 bler org tnye dy ngaku.. xkn ade manusia yg bg2 jujur....kalo ade pon dlm 1% je

~ NANA ~ said...

WAHHHH 'BANGGA' NYE DPT ABG CMNI...HOHOHO

Lieyda said...

haha xleh blah tajuk akak.. yes pity elia.hurm

ILA HonEyBuNNy said...

hurm...

sah2 n terang2 nampak apex tu curang kan..

dunia2...

aTy _faRed~ said...

peerrrgghhhh..meluat giler..!! dah kaye raye..lupe diri ..ramai ar pompuan nak himpit kan..

Sofya said...

last terbongkar jua kan...
mujur belum kahwin kalau tak lagi haru la... kesian kat elia

zures said...

Dah takde jodoh nak wat camana...

Bui Junaidi said...

ha,ah..kesian betul pd yg d curangi tu kan..huhu

cik najihah said...

peh apek..bikin 1 dunie panas

Shybie Hasliza :) said...

Pmpuan tu seksi gle, pfttt...

sian gila kt elia.. =(

liya alia said...

abg ka tuh.. hahaha..
aah.. kesian elia

HARITH ISKANDAR said...

kacak ke?ishhh xde lah kacak pun..ehehe (ayat jeles)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...