Image and video hosting by TinyPic

09 August 2011

Yeay BONUS!

Assalammualaikum! tak jwp dosa taw.


yeeehuuuuuuuuuu pg td dgr radio,
mcm biasa lah,hot chat,

KAKITANGAN AWAM dpt bonus.
alahai mmg rezeki lah kan.sukenya.
sepatuh gaji or 500rm.

even 500 pun syukur lah kan,
drpd takde langsung.
heeeeee.boleh lah
buat isi-isi minyak utk balik epoh nt.

tak pun i rancang duet tu nk simpan je,
buat belanja lepas raya.yelah,raye nk dekat 9hari cuti.
mesti enjoy sakan.kalau tak menyimpan sikit mau
ada yang puasa lagik lepas raya.hehehe.
takmo lah mcm tu kan.
so,yg dpt bonus mcm i,
congratulation.hehehehe.rini tak yah buat keje.
opppsssssss silap,rini tambah kan lagik mutu kerja anda.
yelah,sbb dpt bonus kan.nammo malas-malas.
ingatan utk diri sendiri jugak.

p/s : habislah kalau adik kembar aku tau ni.mesti kena pau
suar jeans. ouch!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 comments:

  1. wahhh~ bestnyer ... rm500 tuh pon da cukp alhamdulillah dah kalau dpt kan? hehe~

    ReplyDelete
  2. boleh je buat duit raya utk budak2 kat kampung.he

    ReplyDelete
  3. insyaallah ..harap2 dpt larh kan..hihi..
    btw lluper..saye xkerje lgi..huhu

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, bestlah org kerajaan kan.. Harap2 badan berkanun pun hulur bonus mcm tahun2 lepas.. amin...

    ReplyDelete
  5. tahniah utk akak dan ika gak kih3x...suke nye dpt bonus lalala =P

    ReplyDelete
  6. ah tak kire ! nak gak wet raye .. sape suh bagi tau . huhuhu ~

    ReplyDelete
  7. tu yg tk pasti tu..500 ke stgh bulan gaji ni.. dpt stgh bulan..brsyukur..500 pun sykur gak..kih kih kih

    ReplyDelete
  8. betul..
    baik simpan untuk kecemasan...
    buat belnja adik2 masa bercuti nanti ke...
    tak pun belanja akak ni..
    hahahhaha

    ReplyDelete
  9. uhuu kakitangan swasta bila layie !! :)

    ReplyDelete
  10. wa.....sedey.... kita tak dapat bonus *___*

    ReplyDelete
  11. hohooo senyum smpai ke telinga dari pagi td pas dengar pengumuman . ni pown xbenti senyum ;)))

    ReplyDelete
  12. nak singgit.. MK xdpt sbb keje swasta.. huhu

    ReplyDelete
  13. bole tambah satu lg hantaran!hehe

    ReplyDelete
  14. yeyyyyy!! saya pun dapat gak..tahniah pada kita berdua..hehe..

    salam kenal..

    ReplyDelete
  15. mak yg dapat kite yg sukee..yeyyy..hahaha

    ReplyDelete
  16. wow~ best tu dapat bonusss byk tuu

    ReplyDelete
  17. alaaa bestnyee! i x keje dgn gov :(

    ReplyDelete
  18. pas la sini sikit..rzeki kena kongsi sama.haha :p

    ReplyDelete
  19. blh tambah hantaran kawin hihihihi :)

    ReplyDelete
  20. ala mesti adik tu bace paper. hehe

    ReplyDelete
  21. wahhh..best la dapat bonus..boleh belanja..hee~

    ReplyDelete
  22. yeayyyy best kan dapat dut raya kerajaan bagi kat kiter sumer ahahahaaa

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com