09 August 2011

Yeay BONUS!

Assalammualaikum! tak jwp dosa taw.


yeeehuuuuuuuuuu pg td dgr radio,
mcm biasa lah,hot chat,

KAKITANGAN AWAM dpt bonus.
alahai mmg rezeki lah kan.sukenya.
sepatuh gaji or 500rm.

even 500 pun syukur lah kan,
drpd takde langsung.
heeeeee.boleh lah
buat isi-isi minyak utk balik epoh nt.

tak pun i rancang duet tu nk simpan je,
buat belanja lepas raya.yelah,raye nk dekat 9hari cuti.
mesti enjoy sakan.kalau tak menyimpan sikit mau
ada yang puasa lagik lepas raya.hehehe.
takmo lah mcm tu kan.
so,yg dpt bonus mcm i,
congratulation.hehehehe.rini tak yah buat keje.
opppsssssss silap,rini tambah kan lagik mutu kerja anda.
yelah,sbb dpt bonus kan.nammo malas-malas.
ingatan utk diri sendiri jugak.

p/s : habislah kalau adik kembar aku tau ni.mesti kena pau
suar jeans. ouch!

29 comments:

ღ p!nk veLvet ღ said...

wahhh~ bestnyer ... rm500 tuh pon da cukp alhamdulillah dah kalau dpt kan? hehe~

Wanie Ghazali said...

kte dapat jugak ngee~

H.J said...

boleh je buat duit raya utk budak2 kat kampung.he

eLLa said...

insyaallah ..harap2 dpt larh kan..hihi..
btw lluper..saye xkerje lgi..huhu

tia @ Ini Kisah Tia said...

banyak tu RM500 kak :D

shaFazie said...

bestnye....kte tk dpt pun :(

♥ Kasut Pink ♥ said...

Alhamdulillah, bestlah org kerajaan kan.. Harap2 badan berkanun pun hulur bonus mcm tahun2 lepas.. amin...

Afikah Aziz said...

tahniah utk akak dan ika gak kih3x...suke nye dpt bonus lalala =P

deeya said...

ah tak kire ! nak gak wet raye .. sape suh bagi tau . huhuhu ~

ArulchelseA said...

tu yg tk pasti tu..500 ke stgh bulan gaji ni.. dpt stgh bulan..brsyukur..500 pun sykur gak..kih kih kih

diana said...

betul..
baik simpan untuk kecemasan...
buat belnja adik2 masa bercuti nanti ke...
tak pun belanja akak ni..
hahahhaha

ieda said...

uhuu kakitangan swasta bila layie !! :)

*Ms.Serry Fatieha said...

wa.....sedey.... kita tak dapat bonus *___*

cik fadh said...

hohooo senyum smpai ke telinga dari pagi td pas dengar pengumuman . ni pown xbenti senyum ;)))

mizzkechique said...

nak singgit.. MK xdpt sbb keje swasta.. huhu

syaz@rozelt said...

bole tambah satu lg hantaran!hehe

wahida said...

yeyyyyy!! saya pun dapat gak..tahniah pada kita berdua..hehe..

salam kenal..

nuraien said...

nak jgk..hihihi

Asyieq-iN Rkey said...

mak yg dapat kite yg sukee..yeyyy..hahaha

Cik Puan Mimi said...

wow~ best tu dapat bonusss byk tuu

~ NANA ~ said...

alaaa bestnyee! i x keje dgn gov :(

Rahmad said...

wah tahniah dpt bouns..

Cik Bell said...

pas la sini sikit..rzeki kena kongsi sama.haha :p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

rezeki...

aimi adilah said...

blh tambah hantaran kawin hihihihi :)

cik sakdi said...

ala mesti adik tu bace paper. hehe

Ezad Skytech said...

wahhh..best la dapat bonus..boleh belanja..hee~

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

yeayyyy best kan dapat dut raya kerajaan bagi kat kiter sumer ahahahaaa

Nurnajwa said...

Student tak dpt eh? :P Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...