Image and video hosting by TinyPic

08 September 2011

Alhamdulillah hujan.

selamat pagi semua,Assalammualaikum.
sihat?sejuk x pagie ni?sejuk sgt kan.mlm td hujan,kat KL lah.
kat tempat lain xtau lah mcm mana kan.kalau hujan jugak bagus lah.

KL ni dh bape lame tak hujan,jerebu jgn ckp lah,
sampai smlm matahari pun tak nampak,
nampak mcm belon je kat atas nun.
takut jugak menengoknya,tp rini hujan,
syukur sgt-sgt,kalau x sampai tak leh nk lena tidurnya.

ok lah,nk buat keje jap,jap g update lagik eh.heee.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. nk g keje td lenjun, ujan lebat..

    ReplyDelete
  2. hujan yg turun bgaikan mutiara.. kih kih kih.. lagu sudirman..

    ReplyDelete
  3. Waalaikumusalam :)
    hujan itu rahmat Allah :)
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. hujan rahmat... alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  5. time hujan jugak waktu yg baek utk bdoa rara..hihi..

    ReplyDelete
  6. kat sini petang hujan lah..plus ribut sekali..weee

    ReplyDelete
  7. melaka pun sama hujan lebat, tu yang tidur sampai tengah hari baru bangun, hee. :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com