08 September 2011

Alhamdulillah hujan.

selamat pagi semua,Assalammualaikum.
sihat?sejuk x pagie ni?sejuk sgt kan.mlm td hujan,kat KL lah.
kat tempat lain xtau lah mcm mana kan.kalau hujan jugak bagus lah.

KL ni dh bape lame tak hujan,jerebu jgn ckp lah,
sampai smlm matahari pun tak nampak,
nampak mcm belon je kat atas nun.
takut jugak menengoknya,tp rini hujan,
syukur sgt-sgt,kalau x sampai tak leh nk lena tidurnya.

ok lah,nk buat keje jap,jap g update lagik eh.heee.



10 comments:

cik fadh said...

nk g keje td lenjun, ujan lebat..

mizzkechique said...

ujan2 ni sejuk...

ArulchelseA said...

hujan yg turun bgaikan mutiara.. kih kih kih.. lagu sudirman..

.:shura shushi:. said...

NILAI = panas+bahang

Fariza said...

Waalaikumusalam :)
hujan itu rahmat Allah :)
Alhamdulillah

mOoN said...

hujan rahmat... alhamdulillah... :)

syaz@rozelt said...

time hujan jugak waktu yg baek utk bdoa rara..hihi..

ieda said...

syukurrrrrrrrrrr :)

anismelon said...

kat sini petang hujan lah..plus ribut sekali..weee

KAMIHIDUP said...

melaka pun sama hujan lebat, tu yang tidur sampai tengah hari baru bangun, hee. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...