Image and video hosting by TinyPic

06 September 2011

cemburu dgn PONDAN?

Astaga,rasa mcm nk mengucap panjang,sape ada baca kes sorg lelaki disimbah asid sbb dipercayai dicemburui sbb dye ber'KWN' dgn sorg PONDAN.



eh hello,sbb kau tak dpt pondan tu,kau nk marah lelaki laki,yg sama jenis dgn kau,then kau simbah asid kat muka dia,Ya Allah,rasa takut sgt dgn dunia skrg ni kan.lelaki kwn dgn pondan pun ada lelaki lain nk cemburu,kalau kwn dgn Lisa Surirumah ke,Selena Gomes ke xpe lah jugak.
klik piccy nk kalau nk bacaan lebih lanjut yek!
apa lah nk jadi dgn dunia skrg ni kan,lagi 1 ayat yg paling tak tahan masa baca dlm petikan Kosmo tu apa taw,ni hah ( “Saya sayangkan Hafizuddin sebab dia banyak menolong dan memberi sokongan kepada saya. Oleh itu, keputusan kami ini baik untuk semua pihak,” ujarnya )

sayang sbb banyak memberi sokongan.yg mamat ni pun satu,ada ke bg sokongan kat pondan,sah-sah tukar jantina tu berdosa.ich.mmg tak paham tol.

p/s : mcm-mcm kejadian pelik dh muncul skrg ni kan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. ye la, kak long tahu tadi masa kat umh tgk mhi, tv3..

    betul la, mama kak long ckp, dunia nak kiamat (akhir zaman) dah...lagi satu, ustaz haron din pernah ckp..zaman skrg ni, nak menuju ke zaman dahulu (zaman jahiliah)..masyallah...

    kita yg masih ada akal ni, bykkan berdoa demi utk kita n anak cucu kita nnt k.!

    ReplyDelete
  2. ishk,dunia dah nak kiamat dah nie
    mcm2 bende pelik berlaku...
    mintak jauhkanlah

    ReplyDelete
  3. betul ckp kak long.
    zaman jahiliah akan kembali.
    fariza sendiri pun tkt. T_T
    semoga mrk dpt hidayah drpd Allah.

    ReplyDelete
  4. nie smue nafsu semata2..,jgn tunjukkn kejahilan diri pd org lain..,kesian r pd diri sendiri..,dunia nie sementara jer..,akhirat 2 kekal selama nye.. ish ish..

    ReplyDelete
  5. ya itu tandanya dunia nak kiamat dah huhuhu risau dan seram pulak ..

    ReplyDelete
  6. siyez geli aku ngn pondan..haha

    ReplyDelete
  7. baca jugak kat surat khabar tadi...rasa nak muntah...=.=" tah hape2...

    ReplyDelete
  8. ini lah yang akak maksudkan dalam entry awal pagi tadi...
    menghalalkan apa yang diharamkan oleh Allah...

    ReplyDelete
  9. astagfirullahalazim....apela nak jadi dunia ni

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com