Image and video hosting by TinyPic

20 September 2011

doa JODOH : ada jugak org berdoa cm ni.


video ni office mate i tagged kat i suruh dgr,dgr mmg mcm kelakar,
tapi ada ke org berdoa mcm ni eh?aduhhhhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. Hehe Pc takdak dpeaker tapi aku baca je pun dah macam kelakar doa tu..


    Tapi yang penting jangan pernah tinggal doa.. ;)

    ReplyDelete
  2. ntah la kn....hati lain2..

    ikhlas pon lain2...

    ;)

    ReplyDelete
  3. sbnrnya doa ni pentingkan dri ndri. siyesly. dlm islam pon xdibenarkan. krna Allah lbih mngetahui apa yg Dia rancang. org yg buta hati n x trima ktntuan Allah saja yg sggup b'doa cmtu. gna nma islam utk cpai sgalanya even ianya ditempat yg x spatutnya.

    ReplyDelete
  4. betul-betul ikhlas nak ni...macam kemaruk pun ada..huhu..itulah cinta

    ReplyDelete
  5. hik3..:)

    http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

    ReplyDelete
  6. nak kena lempang budak yang berdoa macam ni...
    nampak sangt dia jenis tak boleh terima hakikat..
    ekekekekek

    ReplyDelete
  7. alaa..takleh nak play..almaklumlah hujung bulan bandwith pun dah paras idung hehe

    http://noipunyablog.blogspot.com/2011/09/edisi-majalah-hiburan-di-malaysia.html

    ReplyDelete
  8. cam gampang je..haha,cube kak rara kire brape banyak die sebut jodoh tu..hahaha

    ReplyDelete
  9. hahahhaha macam2 hal .. doa punn leh buat org ketawa .. apa lahhh uhuhuh

    ReplyDelete
  10. Biar betul mamat ni...sayg sgt kat awek tu hhhee

    ReplyDelete
  11. wah, gile, memang fanatik kat kekasih dia kot

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com