20 September 2011

doa JODOH : ada jugak org berdoa cm ni.


video ni office mate i tagged kat i suruh dgr,dgr mmg mcm kelakar,
tapi ada ke org berdoa mcm ni eh?aduhhhhh.

15 comments:

YOUsoF said...

Hehe Pc takdak dpeaker tapi aku baca je pun dah macam kelakar doa tu..


Tapi yang penting jangan pernah tinggal doa.. ;)

zulhilmi.tempoyak said...

ntah la kn....hati lain2..

ikhlas pon lain2...

;)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Nak gelak pun ada jugak dgr.. :D

MissViVio said...

sbnrnya doa ni pentingkan dri ndri. siyesly. dlm islam pon xdibenarkan. krna Allah lbih mngetahui apa yg Dia rancang. org yg buta hati n x trima ktntuan Allah saja yg sggup b'doa cmtu. gna nma islam utk cpai sgalanya even ianya ditempat yg x spatutnya.

kiz said...

betul-betul ikhlas nak ni...macam kemaruk pun ada..huhu..itulah cinta

~~Ticer Wann~~ said...

tak pernah lak dengar cenggini...

nuraien said...

mcm sweet gitu.ahha

miszatie said...

hik3..:)

http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

diana said...

nak kena lempang budak yang berdoa macam ni...
nampak sangt dia jenis tak boleh terima hakikat..
ekekekekek

norinaomar said...

alaa..takleh nak play..almaklumlah hujung bulan bandwith pun dah paras idung hehe

http://noipunyablog.blogspot.com/2011/09/edisi-majalah-hiburan-di-malaysia.html

CIKAIN said...

cam gampang je..haha,cube kak rara kire brape banyak die sebut jodoh tu..hahaha

ieda said...

hahahhaha macam2 hal .. doa punn leh buat org ketawa .. apa lahhh uhuhuh

msredcheesecake said...

Biar betul mamat ni...sayg sgt kat awek tu hhhee

fiq. said...

wah, gile, memang fanatik kat kekasih dia kot

dhiera said...

xdapat tgk video..sobs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...