14 September 2011

Eira Syazira n Azad pre-Wedding









alolololo sgt sweeet oke.hurmmm dorg skrg ni yg pre wedd mst pakai baju cm sanding kan.kalau i,i nk yg cool je.biasa-biasa je.baru besh kan.bercakap pasal pre-wedd.i tak buat lagik i punye.bile nk buat ni.huaaaaaa.sempat ke ntah nk buatnya.

28 comments:

mOoN said...

comeynya... x biasa tengok azad cam ni coz selalu tengok dia wat lawak jep... hehehe

Umie Artoqiemie said...

nice :D

siti kektus said...

Eira tu cntek. Suka tgk dia.
:p

Etong said...

sweet :)

nazirah said...

alolo suweetnyeeee.. aish jeles lak.. huhu tu la pre wed kte pun nak kai baju bese2 je eh eh tah bile la nak pre wed nye hahaha... wah lagi sebulan ek cik rara.. mst dup dap dup dap kan heee

diana said...

pre wedding pun sampai berpeluk2..
aih!!

PinKy MoMMa said...

akak dulu tak de pre wed pun dik..tau tau eh dah nikah hahaha..

skrg ni trend kan..kalau pakai baju comot comot masa pre wed lagi comel! ;)

H.J said...

sape photographer tu..?

.:shura shushi:. said...

u sama dengan i rara..nak yg biase je..

merahitujambu said...

tak sangka diorg belakon ritu terus couplekan..comel jeee

Faieza Maddaru said...

suke tgok azad.....(*_*)

rATu kEBaYA said...

cantik sangat eira ni

aTy _faRed~ said...

eeeeee....cantiknyer..!!! tapi ai tak berape suker si azad ni.. huhu..

aQmaYussof said...

owhhh.. betul la.. ari tu nmpk dorg kat presint 16, putrajaya.. eira pki selendang.. da agak.. dorg mesti g kursus kawen :)

Bluewendy said...

huhuhu..sgt sweet!! u wat lah cepat2... mesti gempak..=)

Cik Bambam said...

buat lar post-wedd raraaaaa.. lg best dan berkat.. ehhehe

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pre-wedding ke nih? tp diaorang dah nikah ke belum eh? kalau udah mmg nmpk manis sgt..tp kalau belum mmmmm

acheeqa farhana said...

suweeetttnyeee...hehe

indonesiatooverseas said...

wedding tanpa prewedding session okay saja kan?

cik najihah said...

comel je dorang

::EIDA:: said...

Ida tak buat pun pre-wedd... =(

ni@ @in said...

cam dah kawen je...cantik baju kaler grey tu..hehehe

Hanis Azla said...

cunnya.. pernah nampak dia org kat alamanda.. mmg sweet couple..

nur said...

macam gamba post wed plak..hehe

Fara E's said...

jeles =='

Miszyuyu said...

eira cantik..

ieda said...

sgt sweet .. risau kalau pre weeding mcm nie lama2 x jadi lak .. huhuh
minta dijauhkan lah kan .. dulu2 manalahh ada pre weds nie .. terus nikahhh

x nak ke ikut mcm tuu lebih selamat kann .. fikirlah mana terbaik :)

ade2mama said...

memang sepadan powmn..tu law artis..law org biase..nk pkai bju cm tu..keje abis mati bwu dpt kasut jew ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...