Image and video hosting by TinyPic

14 September 2011

Eira Syazira n Azad pre-Wedding









alolololo sgt sweeet oke.hurmmm dorg skrg ni yg pre wedd mst pakai baju cm sanding kan.kalau i,i nk yg cool je.biasa-biasa je.baru besh kan.bercakap pasal pre-wedd.i tak buat lagik i punye.bile nk buat ni.huaaaaaa.sempat ke ntah nk buatnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 comments:

  1. comeynya... x biasa tengok azad cam ni coz selalu tengok dia wat lawak jep... hehehe

    ReplyDelete
  2. alolo suweetnyeeee.. aish jeles lak.. huhu tu la pre wed kte pun nak kai baju bese2 je eh eh tah bile la nak pre wed nye hahaha... wah lagi sebulan ek cik rara.. mst dup dap dup dap kan heee

    ReplyDelete
  3. pre wedding pun sampai berpeluk2..
    aih!!

    ReplyDelete
  4. akak dulu tak de pre wed pun dik..tau tau eh dah nikah hahaha..

    skrg ni trend kan..kalau pakai baju comot comot masa pre wed lagi comel! ;)

    ReplyDelete
  5. u sama dengan i rara..nak yg biase je..

    ReplyDelete
  6. tak sangka diorg belakon ritu terus couplekan..comel jeee

    ReplyDelete
  7. eeeeee....cantiknyer..!!! tapi ai tak berape suker si azad ni.. huhu..

    ReplyDelete
  8. owhhh.. betul la.. ari tu nmpk dorg kat presint 16, putrajaya.. eira pki selendang.. da agak.. dorg mesti g kursus kawen :)

    ReplyDelete
  9. huhuhu..sgt sweet!! u wat lah cepat2... mesti gempak..=)

    ReplyDelete
  10. buat lar post-wedd raraaaaa.. lg best dan berkat.. ehhehe

    ReplyDelete
  11. pre-wedding ke nih? tp diaorang dah nikah ke belum eh? kalau udah mmg nmpk manis sgt..tp kalau belum mmmmm

    ReplyDelete
  12. wedding tanpa prewedding session okay saja kan?

    ReplyDelete
  13. cam dah kawen je...cantik baju kaler grey tu..hehehe

    ReplyDelete
  14. cunnya.. pernah nampak dia org kat alamanda.. mmg sweet couple..

    ReplyDelete
  15. macam gamba post wed plak..hehe

    ReplyDelete
  16. sgt sweet .. risau kalau pre weeding mcm nie lama2 x jadi lak .. huhuh
    minta dijauhkan lah kan .. dulu2 manalahh ada pre weds nie .. terus nikahhh

    x nak ke ikut mcm tuu lebih selamat kann .. fikirlah mana terbaik :)

    ReplyDelete
  17. memang sepadan powmn..tu law artis..law org biase..nk pkai bju cm tu..keje abis mati bwu dpt kasut jew ehehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com