Image and video hosting by TinyPic

13 September 2011

Engku Aleesya : anak Erra Fazira dh besar

aleesya comel



aleesya comel

aleesya comel

aleesya comel

aleesya comel

aleesya comel

aleesya comel

huaaaa comelssss kan moodak tecik ni.dulu masa tgk gugu gaga erra dye kecik lagik.masih baby,skrg ni dh besar,dh nampak dh mcm muka erra,mcm muka cina pon hade kan.mata sepet je.eeeuuuuwwww geram sungguh lah,kalau anak artis tu,nampak seri mukanya mcm ANAK ARTIS kan.kalau i?ada nampak mcm muka anak artis x?nan hado.mcm muka anak pakcik zahari lah.lagi apa.hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments:

  1. ha'ah lah, comei gile...muke cm erra gaq :)

    ReplyDelete
  2. aah..mcm muke cine anak era nie..comelsss..hehehe

    ReplyDelete
  3. macam erra .....

    jadi model jugak ke nanti?

    ReplyDelete
  4. buat stok awek masa depan ni..ahaha

    ReplyDelete
  5. yg cover magazine tu sebijik muka erra..yg lain tk pasan sgt...huhu..comel gila..macam cina!

    ReplyDelete
  6. sebijik muka erra fazira..comel pulak tuh :)

    ReplyDelete
  7. kejap je da besar . da bole kasi die tgok gugu gaga erra mase die kecik2 dlu . sweet jer ade rakaman khas tuk die..

    ReplyDelete
  8. Kecik-kecik dah blaja main piano. Jelessss. Err,

    ReplyDelete
  9. serius! cantik sgt anak erra..secantik maknya kan...comeynya..

    ReplyDelete
  10. alorr, comelnye.. muka mcm muka sepupu MK la..hehe

    ReplyDelete
  11. aah cute sbb dia membesar nie semakin terserlah wajah erra :))

    ReplyDelete
  12. sangat2 comel...mata die same ngan mata erra...macam anak cino...hehehe...

    ReplyDelete
  13. comelll..sama k mcm erra mukenyee..lagi2 part mulut hehe

    ReplyDelete
  14. wah tomei nye..saling tak tumpah cam erra hehe

    ReplyDelete
  15. 1st time dpt tgk muka baby erra yang dah besar ni.comel sgt4x!!besar mesti jadik artis gak nih hehe

    ReplyDelete
  16. biase la tu eheheh,,ank sape kn heeh..
    da mak dye comel kn heeh

    ReplyDelete
  17. moga tumbuh sehat dan jadi orang beriman lagi sholeh

    ReplyDelete
  18. comel gile! mmg sebijik muke erra. haha^^
    eh, kat bawah tu anak ziela jalil pun dah beso.. cun gilak

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com