09 September 2011

Faezah Elai : busana Khatam Quran

Faezah Elai Kahwin : Majlis Khatam Quran



Faezah Elai Kahwin : Majlis Khatam Quran

Faezah Elai Kahwin : Majlis Khatam Quran

Faezah Elai Kahwin : Majlis Khatam Quran

khatam Quran pon ada busana?kau hado?aku pon xdo ni,bile tgk baju khatam Quran faezah elai ni,i baru terpikir,baju Khatam Quran i nt nk pakai apa eh,tak bli pon lagik,aduhhhh,kena masuk dlm list ni.kalau tak masuk karang ada jugak yg pakai baju raya masa khatam Quran nt.hehe

dh LIKE i ke?hehehe

12 comments:

Fariza said...

cntik. tp fariza nampak dia makin berisi skrg kan. iklan dan dlm tv n real. :) bahagia.

Si Gadis Semasa said...

ala , pakai bjju kurung biasa pun cukup kan :)

e k i n ♥ y u s r i said...

dah ade baju khatam quran....
tp xdelah seglamor nie...
huhuhuhu

nazirah said...

tu la rara. ari tu .. cci belek2 la album gmbr membe , cci tgok masa khatAM quran cantik baju die.. siap tmph dgn adik die tak silap. cantik sungguh.. cci tka prnh trpk psl bju khatam al quran tu .. tp pasni nak masukkan gak dalam list la hee eh eh rara bile kawen? huhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhu... terbaik... cantik giler baju beliau ek.. :)

diana said...

buncit>.

baju khatam akak dulu pakai baju kurung..
warna putih...
serba putih la masa khatam tu..
tu tak penting..
yang penting masa khatam orang kata suara akak sedap ..
wakakakakak

aimi said...

fuh khatam quran pon ade bju ek... dhsyat btl

ieda said...

ahahah dia org senang dikk leh lah berbusana2 nie .. ekekke
cer tgk yg bergantung tuu banyak wehhh :)

cik fadh said...

ni da bole buat baju nikah da ni . bersanding pown layak..ngeee

tomatokering :) said...

retisssss bese letewww .. hihi

Fyza Lovato said...

khatam al-quran xterletak di baju atau perhiasannya, janji niat ok, Allah terima :)

IEQAH said...

untunglaaa sis rara :)
nanti baju untuk khatam al quran pat pat cr naaa...

ps: btw cantikkn faeza ilai itewww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...