Image and video hosting by TinyPic

09 September 2011

Faezah Elai : malam berinai

gambar perkahwinan faezah elai





gambar perkahwinan faezah elai

gambar perkahwinan faezah elai

gambar perkahwinan faezah elai

gambar perkahwinan faezah elai

vahhhhhhhvahhhhvahhhh mmg dorg akan pakai cm tu eh?meriah gitu faezah pakai ala-ala pengantin hindustan.cayalah.moga segalanya berjalan dgn lancar yek.

untung laaaaa dpt bakal suami kayessss.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. ala lau wt megah2 last bcerai nk wt pe gak kak... baik kite wt biase2 jnji meriah dgn org yg hadir... tetamu yang wt kn majlis kite meriah :)


    xsabar nk tgu mjlis akk...hihihi.. cm blh dtg je :)

    ReplyDelete
  2. cantik, tapi faezah ni satu je, muka dia macam ada alahan je. kadang tu sampai make up tak boleh cover.

    ReplyDelete
  3. adat berinai kan dari india.. baju pon ala bollywood jugak ek.. :P

    ReplyDelete
  4. nak kawen dah ke? tahniah faezah elai... eh,, husband dia sape ea?



    seyes xtau dia nak kawen... huhu

    ReplyDelete
  5. tak tahu plk yg faezah elai nie dah nk kwen..

    ReplyDelete
  6. aik! nape ikut tradisi org india nie? =.='

    ReplyDelete
  7. wahh meriah..dah cam bollywood..semoga mereka bahagia selamanya

    ReplyDelete
  8. rara.. tu la ala2 hindustan dah kahwin nye. bakal suaminye ada darah hindi kot huhu.. meriah ye la dpt org kaya kan ;)

    ReplyDelete
  9. gile chanteq baju die, huhu~
    aku yg hindustan ni pon x buat baju camtu nnt, hahaha~~

    ReplyDelete
  10. dapat lelaki kaya semua leh jadi kan.. nak cari bini kaya la cm ne.. hehehe

    ReplyDelete
  11. qhatam pakai sopan .. berinai pakai ala hinduuu adehhhhhhhhhhh !! dunia2 .. oh duniaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. ala, erra yusri pon kawen mahal gila dulu tub2 becerai gak.
    huhuhu. kita pakai apa ada ja ala. bak kata pepatah ukur baju di badan sendiri. adoi tapi syok jugak kalau laki kayo. hahaha

    btw xsabar nak tengok kemeriahan noorman dan memey. 12 juta kannnn

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com