14 September 2011

kelar telinga bekas kekasih.

salam.



kes ni kat ampang lagik.nk baca lagik rujuk sini.menakutkan lah ampang ni.penduduknya sgt gangster,smlm i dgr berita kes pelajar perempuan yg kena bakar tu dr ampang jugak.ni kes kononnya kekasih mengamuk sbb si gf memutuskan hubungan di tgh jalan.aduhhhh umur masing-masing baru 19 tahun kot,dh sibuk nk bercinta.then dh putus nk mengamuk sampai sanggup nk kelar telinga perempuan tu.dh mcm canibal dh kamu yek.nk main kelar-kelar telinga org,kamu nk buat sup ke?

wahai adik,belajar lah dulu,capai kejayaan dulu,baru lah nk bercinta sakan bagai nk rak ke,kalau rasa diri tu tak leh nk tahan diri kalau cinta tak berbalas,jgn bercinta.kumpul duet banyak-banyak dulu.skrg ni tgk cm ne?dh rabak telinga perempuan tu.haih.sabar jelah.

SISTAR : apa kena mengena dgn piccy ni?ntah lah.sbb dorg ni cool.

7 comments:

mizzkechique said...

amboi, kejamnya.. huhu..

siti kektus said...

Sanggup pulak si lelaki kan. Aish.

Umie Artoqiemie said...

adumak.. gangster betul org bercinta.. eh? sistar..sengal takdak kaitan haha..

aimi said...

biler dh syg sgup laku kn pape je... nie lh padah nye

aimi said...

biler dh syg sgup laku kn pape je... nie lh padah nye

anismelon said...

aiyak..takut owh...mcam mcm skang nie..ades...

ade2mama said...

amboi..kutuk tmpt kte nmpk heheh,,nk kne jgk kew heheeh
graw jew:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...