Image and video hosting by TinyPic

09 September 2011

mata boolat saye demam





piccy ni maksu i yg tagged kat i,si mata boolat i ni demam.syian dye.alololo baru lepas kena cocok yg demam tu.apa lah Thaqif ni,tak kuat.sabtu ni tunggu aunty jumpa Thaqif k syg.rennddoooo sgt-sgt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 comments:

  1. Benar lagi demam? Kasian sekali, semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. Alolo , comelnya :D Nak pinjam mata tuh boleh :D hihii

    ReplyDelete
  3. Kiutnya....cepat la sehat si mata besar yg kiut....

    ReplyDelete
  4. kurang kasih sayang aunty la tu.haha

    ReplyDelete
  5. tk bleh la sy tgok baby ni...geram... hehehe

    ReplyDelete
  6. comelnyaa..cian demam eh..nk ciummmm

    jom buat kek untuk saya

    http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

    ReplyDelete
  7. eiiii chomeinyer...geram gile aku tgk mate n mulot die, huhu~

    ReplyDelete
  8. dia hensem..:)..bulat molek mata dia hehe..mesti dia hepi n sembuh terus bila nampak aunty dia neh hhehe

    ReplyDelete
  9. comel je dye..mate besyo..ngeeee..

    ReplyDelete
  10. mata shahila @ lala pun besar jugak... comel si mata bolat rara ni

    ReplyDelete
  11. bukan main bulat mata dia yer...nasib baik gambar je ...kalau tidak kena gomolni...hehe

    ReplyDelete
  12. aiyooo amma appa pengsan tengok mata bolatttt dia tuuu.
    comel, dik akak single lagi ni. hehe

    ReplyDelete
  13. alololo, demam ye? moga cepat sembuh baby!!!

    ReplyDelete
  14. Alololi..bulatnye mate die.same ngan i.haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com