Image and video hosting by TinyPic

30 September 2011

pengganti Cikgu Syida!

td i baca entry terbaru akk LEKIT pasal pesaing cikgu shida ni.hehehe.mmg kelakar mamat ni.kalau masa video miming yg cikgu shida buat tu,i mmg tak tgk,sbb menyampah tgk cikgu shida tu,hehehe.tak baik kan menyampah kat org,tp mmg menyampah lah.sbbnya dye pompuan,then nk buat vid miming cm tu.




but! bile tgk video miming mamat ni.mmg i gelak berdekah-dekah lah kan.mmg kelakar giler kot.dh lah bibir nya besar.dgn prop yg tak boleh blah dye tu.korg g lah layan jugak.hehehe.besh giler,tapi tak tau lah korg suke ke x.citarasa kite lain-lain kan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Mmg dia buat lagi unik dan stylo tapi persoalannya ...'bengkok ke lurus' budak ni...hehe

    ReplyDelete
  2. dah tak suka cikgu shida sebab belagak kemain..
    heheheh

    ReplyDelete
  3. dah tak suka cikgu shida sebab belagak kemain..
    heheheh

    ReplyDelete
  4. Wee I like cikgu syida ada pesaing...

    ReplyDelete
  5. kelaka sgt! btol2. props.muka.gaya. xleh blah

    ReplyDelete
  6. aah la kak..kelako tengok dye..ngn bibir nye..adesss

    ReplyDelete
  7. apela dorg ny..nk market cre cm ny..wekkk

    geli tgk
    heehehh

    ReplyDelete
  8. masalah lh manusia skrg ni... nk kejar femes je

    ReplyDelete
  9. err dier ni nmpak lain jer,heh...

    ReplyDelete
  10. cikgu syida..die tu cikgu kazen saya taw kat kampung..OMG! mmg x percaya die betul2 cikgu..hahaha..cikgu Bi kalau x silap..kazen saya tu darjah 5..

    btw, video mamat nie lawak arr..bhahaha

    ReplyDelete
  11. sengal gile, hahaha~~

    yeay! ade geng x suke cikgu shida, hehe~

    ReplyDelete
  12. this mamat adalah my ofismate....mmg dia pelik skit huhu...kdg2 suka psg lagu kuat2 kat ofis...sakit kepala otak org sekeliling

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com