30 September 2011

pengganti Cikgu Syida!

td i baca entry terbaru akk LEKIT pasal pesaing cikgu shida ni.hehehe.mmg kelakar mamat ni.kalau masa video miming yg cikgu shida buat tu,i mmg tak tgk,sbb menyampah tgk cikgu shida tu,hehehe.tak baik kan menyampah kat org,tp mmg menyampah lah.sbbnya dye pompuan,then nk buat vid miming cm tu.




but! bile tgk video miming mamat ni.mmg i gelak berdekah-dekah lah kan.mmg kelakar giler kot.dh lah bibir nya besar.dgn prop yg tak boleh blah dye tu.korg g lah layan jugak.hehehe.besh giler,tapi tak tau lah korg suke ke x.citarasa kite lain-lain kan.

14 comments:

Bigdaddyz said...

Mmg dia buat lagi unik dan stylo tapi persoalannya ...'bengkok ke lurus' budak ni...hehe

diana said...

dah tak suka cikgu shida sebab belagak kemain..
heheheh

diana said...

dah tak suka cikgu shida sebab belagak kemain..
heheheh

Hanis MY said...

Wee I like cikgu syida ada pesaing...

sailaaf said...

kelaka sgt! btol2. props.muka.gaya. xleh blah

anismelon said...

aah la kak..kelako tengok dye..ngn bibir nye..adesss

ade2mama said...

apela dorg ny..nk market cre cm ny..wekkk

geli tgk
heehehh

aimi said...

masalah lh manusia skrg ni... nk kejar femes je

aiEz said...

err dier ni nmpak lain jer,heh...

wawa wadzir said...

cikgu syida..die tu cikgu kazen saya taw kat kampung..OMG! mmg x percaya die betul2 cikgu..hahaha..cikgu Bi kalau x silap..kazen saya tu darjah 5..

btw, video mamat nie lawak arr..bhahaha

ღ p!nk veLvet ღ said...

sengal gile, hahaha~~

yeay! ade geng x suke cikgu shida, hehe~

suriani azwan said...

HEHEH..GELINYA LAKI NI...

suriani azwan said...

HEHEH..GELINYA LAKI NI...

hanizan said...

this mamat adalah my ofismate....mmg dia pelik skit huhu...kdg2 suka psg lagu kuat2 kat ofis...sakit kepala otak org sekeliling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...