Image and video hosting by TinyPic

05 September 2011

renungan malam hari.

‎"Aku terima nikahnya si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM.."

Bunyi macam senang? Nah ini erti sebenarnya:"Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang dia buat, dari dedah aurat hingga ke tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku. Kalau gagal, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka, aku rela malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badanku”



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. tu pasal la fmily pmpuan tk leh letak mahal2 sangat.. bak kata ustaz azhar ada org nak tangung dosa anak pmpuan dia jd tk perlu lah letk mahal2 kan..kih kih kih..

    bukn aku kata..ustaz azhar kata..

    ReplyDelete
  2. erkkk..insaf kejap org laki baca entry ni..hehe

    ReplyDelete
  3. bg en.bambam bce entry ni hihiihih.....

    sgt besar tangongjwb seorg lelaki... :)

    ReplyDelete
  4. tanggungjawab insan bernama suami mmg berat, sesungguhnye bersebab Allah amanahkan mereka..

    kita sebagai insan bernama isteri nnt, bykkan beramal soleh semoga kita sama2 menuju pintu syurga bersama..insyallah..amin ! ;)

    ReplyDelete
  5. susah gaq jadi laki ni kan ... slame ni dok ingat jadi pompuan je susah, huhu~~

    ReplyDelete
  6. tanggungjwb sbg ketua kluarga sgt besar n berat..klu btl2 dh sedia je br leh pikul t/jwb tu..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com