Image and video hosting by TinyPic

27 September 2011

sambutan penutup syawal

selamat pg semua.ni i tgh update laju-laju ni.hehehe.ala dh tau takde masa tak yah lah update kan.
DUSHHHH DUSHHHHH~



heee.just nk story.pg ni i ada jamuan raya bagi unit engineering.kami kena buat air.TEH TARIK lagik.dasat x dasat x?heee.dgn pakai baju kurung nya,dgn nk buat teh tariknya.tak tau lah cm ne gaya kan.so layan jelah.heee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. wahh..ada makan2 ye.. jg2 ye, kang bju pengantin xmuat..hehe

    ReplyDelete
  2. Teh tarik tu kecik pnya hal kan. Buat elok2. Jgn tumpah da la. Hehe

    ReplyDelete
  3. teh tarik 1 kurang manis ye.. tp tuan yg wt bg lbh manis sikit :)

    ReplyDelete
  4. sedar x sedar..dh sebulan ramadhan berlalu

    ReplyDelete
  5. sampai hari terakhir ek ada jamuan..memang naik la berat buln depan ni.. kih kih kih

    ReplyDelete
  6. wah..meriah..anis baru besok na wat jamuan nye..weee

    ReplyDelete
  7. tarik kasi tinggi tau chaaaaaa :P

    ReplyDelete
  8. Tarik tinggi², semoga menghasilkan buih yang berkualiti.. ;D

    ReplyDelete
  9. reti ke buat teh tu? edap ke? nak jamu org ni...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com