27 September 2011

sambutan penutup syawal

selamat pg semua.ni i tgh update laju-laju ni.hehehe.ala dh tau takde masa tak yah lah update kan.
DUSHHHH DUSHHHHH~



heee.just nk story.pg ni i ada jamuan raya bagi unit engineering.kami kena buat air.TEH TARIK lagik.dasat x dasat x?heee.dgn pakai baju kurung nya,dgn nk buat teh tariknya.tak tau lah cm ne gaya kan.so layan jelah.heee.

10 comments:

mizzkechique said...

wahh..ada makan2 ye.. jg2 ye, kang bju pengantin xmuat..hehe

siti kektus said...

Teh tarik tu kecik pnya hal kan. Buat elok2. Jgn tumpah da la. Hehe

aimi said...

teh tarik 1 kurang manis ye.. tp tuan yg wt bg lbh manis sikit :)

Niena Pengembara Ilahi said...

sedar x sedar..dh sebulan ramadhan berlalu

KAMIHIDUP said...

wah. selamat bergembira. :)

ArulchelseA said...

sampai hari terakhir ek ada jamuan..memang naik la berat buln depan ni.. kih kih kih

anismelon said...

wah..meriah..anis baru besok na wat jamuan nye..weee

meaw said...

tarik kasi tinggi tau chaaaaaa :P

YOUsoF said...

Tarik tinggi², semoga menghasilkan buih yang berkualiti.. ;D

msredcheesecake said...

reti ke buat teh tu? edap ke? nak jamu org ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...