08 September 2011

"saya pondan istimewa"

‘Saya pondan istimewa’

dlm entry cemburu dgn PONDAN lepas,i ada ckp pasal pondan yg diberi support and sokongan yg padu oleh BF nya sampai kena simbah asid pon sanggup bersama lagik.

rini i tgk dlm paper,ada lagik pasal kes ni,dr.mashitah mengarah kan supaya natasha ni ditahan.huh! mmg patut pun,i sokong sgt-sgt,sbb nya dye mcm dh tak malu,n terlalu menonjolkan diri pulak,sampai kan boleh bercinta dgn lelaki,eh hello,kau nama je natasha,tp masalahnya kau tetap lelaki taw.ingat tu.yang si lelaki yg kena simbah asid tu pun satu,ada ke jatuh cinta ngan pondan.tak paham tol.apa yg kau dpt?

i rasa lepas kejadian ni,mst lagik ramai pondan yg berani utk menonjolkan diri.hebat mereka ni kan,dh tak takut dh skrg ni untuk berdepan dgn umum.apa lah nk jd kan.

 “Saya bukan sebarang pondan kerana dianugerahi keistimewaan oleh Tuhan yang mungkin tidak terdapat pada pondan lain mengakibatkan saya kini menjadi sasaran kerana perasaan cemburu dan berdendam"

Katanya, dia dan Mohd Hafizuddin memang bercadang untuk hidup bersama dan keluar dari Perlis, tetapi impian berkenaan terbantut apabila teman istimewanya dibawa lari anggota keluarganya ketika mereka makan di gerai di Padang Besar, kelmarin"


13 comments:

syaz@rozelt said...

hehe..macam2 hal la..hopefully die akan sedar n kembali jd laki sejati..

ieda said...

ya tuhannn apa nak jadi dunia skrg nie .. org islam dah hilang pertimbangan dlm menilai sesuatu huhuh

tindakan Dr Mashitah ada benar dan ada kontranya .. kalau fikir2 kenapa baru skrg nak cegah semua ini .. kenapa tidak dicegah dari awal .. dan pihak manakah yg membiarkan gejala2 ini berleluasa ??
semoga menjadi renungan kita bersama ..

AsyieqiN Rkey said...

rasa diri nie jahat bile ketawa baca..

"saya bukan sebarang pondan kerana di anugerahi keistimewaan oleh tuhan yang mungkin tidak terdapat pada pondan lain mengakibatkan saya kini menjadi sasaran kerana perasaan cemburu dan berdendam"

cam riak lak jadik pondan..=.='

Cik Saila said...

harap lps ni bnyk lagi pemantauan dari pihak berkuasa psl pondan2 kat msia ni..jgn diam dan tgk je.. :(

mizzkechique said...

mcm2 hal la.. tlg la sedar diri ckit..

mOoN said...

adoi...macam2 hal lah dia ni...

Luqeem™ said...

bila manusia mula mula mentafsir kejadian tuhan mngikut akal nafsu

diana said...

kita bakor je....
:p

~ NANA ~ said...

ya Allah...dunia akhir zaman ni mcm2 la kn? mintak jauh la dr benda2 cmni

anismelon said...

macam xda pompan je kat dunia nie..haish pelik..

yg si pondan bangga sangat t sekali dye yg kene simbah baru tau..

KAMIHIDUP said...

dunia dah nak kiamat. kepada wanita, jangan biarkan pondan menguasai lelaki, hee. gurau je. :)

Ct Arina said...

hotak dorang laa. dah tertutup mate hati kot.

aimi said...

gler lah dyorg ni.. inilh jd nye bile nafsu meguasai akal fikiran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...