26 September 2011

seandainya aku bisa pulang

Tanggal 26september,perginya sorg pakcik sedara (adik perempuan my mom punya husband),menemui Illahi.agak terkejut dengan berita tu.mmg sgt terkejut.baru je sabtu lepas nk g melawat arwah.tp tak berkesempatan.ingatkan tak de pape,sakit biasa,but tak sangka arwah pergi harini.sgt sedih.

tambah sedih lagi bile ku jauh,jauh di KL sedangkan family semua kat ipoh,apa-apa jadi mmg susah nk balik.kalau lah dekat,ingin aku bacakan yassin,ingin aku bawa ibuku kesana.tp apakan daya.aku hanya mampu berdoa dr jauh,sedekah yassin dr jauh.menangis hanya di dlm hati.hiba rasa hati ni.

makcik ku,lagik bertambah sedih dgn pemergian arwah,anak yg masik kecil,hanya bergantung pada dye seorg lepas ni,Ya Allah,Kau ringankan lah bebanan makcikku,aku sayangkkan dye.Jika aku berada disampingnya kini,ingin ku memeluk nya.Ya Allah,besarnya dugaan Mu kepadanya.

harapku agar makcik ku tenang,tabah menghadapi masa depan.tabah dgn dugaan ini.

Al-Fatihah.

10 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga rohnya dicucuri rahmat

biasanya klu tak sempat nk lawat mmg camtu.akak selalu kena.tup2 meninggal.

Hana Soffelia said...

Al-Fatihah.. T_T

P/s: Walaupun Rara berada jauh dari kg, Rara sedekahkanlah bacaan yassin dan Al-Fatihah untuk arwah, ia cukup dekat di sisi Allah s.w.t. Banyakkan bersabar ye Rara.

aimi said...

salam takziah kak....

Ct Arina said...

al-fatihah utk pakcik rara. allah lebih sayangkan die & semoge makcik rara tabah.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Takziah & al fatihah pada arwah..

diana said...

takziah ye rara..
banyak2 sedekahkan Fatihah..

ArulchelseA said...

takziah..

msredcheesecake said...

al fatihah.... takziah buat keluarga...

Bigdaddyz said...

sedekahkan al fatiha...

Nurnajwa said...

Takziah :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...