13 October 2011

kadang-kadang hati

kadang-kadang hati kita disakiti


kadang-kadang kita sakiti org lain
kadang-kadang ayat kita mengguris hati
kadang-kadang ayat org lain yg mengguris hati

kadang-kadang kita menanges
kadang-kadang org lain menanges
kadang-kadang kita sgt menjaga hati org lain
kadang-kadang takde langsung org nk jaga hati kita

kadang-kadang kita rasa mcm tak nak susahkan org
kadang-kadang org susah kan kita
kadang-kadang hati ini sedih
dan masa tu ada kah org tahu?

17 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mgkin tahu dan mgkin tidak..

ieda said...

kita buatlah yg terbaik dik
nak puas kan hati org nie x boeh ..
hati sendiri punn kadg2 kita x leh jaga kann ... huhuh

ArulchelseA said...

kdg2 bukan kadang2..tapi selalu..kih kih kih

Cik Yuyun Nadira said...

cuma hati yang satu tu lah nak jaga macam2 perkara kan ?

Cik Kamoo said...

jarang orang tahu hati kita sedih,
sebab kadang-kadang kita memilih utk orang lain melihat kita tersenyum bahagia!

merahitujambu said...

kadang2 boleh jadi selalu..=p

bobiedanbad said...

soalnya hati sukar di mengerti :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kadang2 org tahu & kdg2 tak.. :D

**::CIKNUURUL::** said...

nobody's here for you dear, to feel the sorrow together,.but Allah is still here for you,.everytime when u laugh and cry,..everywhere when u walk and stay,.every seconds when u need HIM,..insyallah,. Allah be there for you till the end,.

amna said...

kadang kala kita bersusah untuk orang lain tapi adakah dia mengerti kesusahan kita ? T.T

msredcheesecake said...

Kalau kita sedih, kdg2 org tahu tapi buat tak tahu....

diana said...

jadi..
hati siapa perlu diutamakan??
hati sendiri atau hati orang lain???

Bigdaddyz said...

kadang2 ada yang buat2 tidak tahu...:)

wawa wadzir said...

suke sangat ayat nie..huhu

Cik Jannah said...

banyak kan kadang2 dalam hidup.

siti kektus said...

nmpaknya,hati tu diri sendiri yg kena jagalah. ;)

ade2mama said...

kadang2 pown da nk kawen jgk kn ehehe
jge husband tu elok2 k ehehe
law xsolat marah taw hhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...