Image and video hosting by TinyPic

03 October 2011

Nabil & Zira-Perkahwinan Tema Wonderland


alahai suweeeetttt jekkk kan.


dh kawen mcm i lah baru besh snap piccy peluk2 kan kan kan.
ala knp muka nabil mcm tepung gomakkkk je ni?hehehhe.knp tak ratakan bedak tu.jgn marahhh ehhh.
huaaaaaaaaaaaaaaaaa nice giler kek dye kot!
credit - rotikaya


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. cantik..!!cantik..!! bertuah badan =)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, semoga nabil kekal ke anak cucu. :)

    ReplyDelete
  3. hahaha...betul la kak..
    nabil x ratakan bedak dia..hahaha

    ReplyDelete
  4. Tahniah! This is best bro!! ;)



    Tapi si Zira tu lebih ayuuuuu 5kali ganda bila bertudung.. ;)

    ReplyDelete
  5. hmm make up perempuan tu macam ada lari sikit lah. Ape ape pun marveles!

    ReplyDelete
  6. wife dia nmpk matured sgtlah plk..ke sbb make up..

    ReplyDelete
  7. asal inai jari nabil tu sebelah jew..sebelah lagi xdekew..
    aii xkn inai abis kot eheheh

    ReplyDelete
  8. untong lah..yg laen menderite..

    cett aini pulak yg emo hehe

    ReplyDelete
  9. nabil nampak cam banyak tepung yg si zira mcm grg sgt2 .. awatt dikkk ! ..
    ekekeke

    ape2 mereka memang sweet ! semoga berbahagia sehingga ke anak cucu ... lalalalala

    ReplyDelete
  10. bestnye kawen! ^.^
    suke tgok crown n veil die. sgt cantik!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com