03 October 2011

Nabil & Zira-Perkahwinan Tema Wonderland


alahai suweeeetttt jekkk kan.


dh kawen mcm i lah baru besh snap piccy peluk2 kan kan kan.
ala knp muka nabil mcm tepung gomakkkk je ni?hehehhe.knp tak ratakan bedak tu.jgn marahhh ehhh.
huaaaaaaaaaaaaaaaaa nice giler kek dye kot!
credit - rotikaya


17 comments:

.:shura shushi:. said...

cantik..!!cantik..!! bertuah badan =)

Myra Jay said...

Sooo Sweet :)

KAMIHIDUP said...

Alhamdulillah, semoga nabil kekal ke anak cucu. :)

e k i n ♥ y u s r i said...

sweet jerk tgk
huhuhuhu

~~NuR FiyzZa~~ said...

comey2.. :)

wawa wadzir said...

hahaha...betul la kak..
nabil x ratakan bedak dia..hahaha

YOUsoF said...

Tahniah! This is best bro!! ;)



Tapi si Zira tu lebih ayuuuuu 5kali ganda bila bertudung.. ;)

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

hmm make up perempuan tu macam ada lari sikit lah. Ape ape pun marveles!

cha zainol said...

aku nak kek je. hahaha :)

Fara E's said...

cantikkk !

MrS. F!zA said...

wife dia nmpk matured sgtlah plk..ke sbb make up..

ade2mama said...

asal inai jari nabil tu sebelah jew..sebelah lagi xdekew..
aii xkn inai abis kot eheheh

aimi said...

terbaik :)

Cinderella said...

untong lah..yg laen menderite..

cett aini pulak yg emo hehe

Cik Bambam said...

ceria betol kek dia kannn!! :P

ieda said...

nabil nampak cam banyak tepung yg si zira mcm grg sgt2 .. awatt dikkk ! ..
ekekeke

ape2 mereka memang sweet ! semoga berbahagia sehingga ke anak cucu ... lalalalala

Ct Arina said...

bestnye kawen! ^.^
suke tgok crown n veil die. sgt cantik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...