19 October 2011

WW : kau berani mcm NICKI MINAJ?!

thumbnail
patung barbie Nicki
Foto




Foto

Foto

Foto

Foto

NICKI...imej patung mainan Barbie yang menjadi pujaan kanak-kanak.

p/s : kau berani pakai cm ni,rambut kaler-kaler.hehe

14 comments:

Wani said...

dah macam lady lala. haha

aisya said...

mcm2 la.. haha

diana said...

gaya macam patung..heheh

KAMIHIDUP said...

suka suara dia yang pelbagai. :)

Ct Arina said...

dah la diri ni x bape nak lawa. kang pakai merepek camni lagi tambah x lawa. kahkah =D

Mia Liana said...

wahhh.. rambut macam2 colour... :)

Pia said...

"kita pun hari2 tukar kaler....bukan rambutlah tp tudung .."

syaz@rozelt said...

kombinasi warna yg chanteq!haha

hira said...

comel je. dia sangat berani dalam berfesyen kak. tu yang tak apa kalau macam pelangi pun. huehue

bobiedanbad said...

sangat tak berani

YOUsoF said...

Takpelah saya tak cukup berani. Tapi saya cukup waras untuk fikir style tu elok ke tidak.. ;D

Mama Gee said...

err...sapa eh dia ni???
..tertinggal keretapi sungguh..

merahitujambu said...

ngeri jee togk

UyaRayza said...

masa die rmbut hitam yg lurus tue jer cntik..lain..hudus hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...