Image and video hosting by TinyPic

19 October 2011

WW : kau berani mcm NICKI MINAJ?!

thumbnail
patung barbie Nicki
Foto




Foto

Foto

Foto

Foto

NICKI...imej patung mainan Barbie yang menjadi pujaan kanak-kanak.

p/s : kau berani pakai cm ni,rambut kaler-kaler.hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. suka suara dia yang pelbagai. :)

    ReplyDelete
  2. dah la diri ni x bape nak lawa. kang pakai merepek camni lagi tambah x lawa. kahkah =D

    ReplyDelete
  3. wahhh.. rambut macam2 colour... :)

    ReplyDelete
  4. "kita pun hari2 tukar kaler....bukan rambutlah tp tudung .."

    ReplyDelete
  5. comel je. dia sangat berani dalam berfesyen kak. tu yang tak apa kalau macam pelangi pun. huehue

    ReplyDelete
  6. Takpelah saya tak cukup berani. Tapi saya cukup waras untuk fikir style tu elok ke tidak.. ;D

    ReplyDelete
  7. err...sapa eh dia ni???
    ..tertinggal keretapi sungguh..

    ReplyDelete
  8. masa die rmbut hitam yg lurus tue jer cntik..lain..hudus hehehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com