12 November 2011

cara-cara GAM mata tanpa menggunakan GAM

cara-cara :

1. attend kursus.
2. bawak fail modul yg diperlukan.
3. masuk kelas.
4. tunggu penceramah masuk.
5. tunggu lepas 15minit,tu paling cepat lah tu.
6. selepas tu anda akan dpt rasa seperti mata anda gi GAM-gam,tapi anda xletak pun gam.



entry ni agak merepek kan.hahahaha.mmg merepek pun.mana tak merepek,smlm kursus ni ada lah aktiviti,but rini dr pagi ada ceramah.1st psychology,then sambung dgn ceramah organisasi.perrrggghhhhhh xbleh blah.masalah nya kami semua ok,but penceramah tu.mendatarrrrrrrrrr je suara nya.dye tak nampak ke muka kami yg bosan ni.dh mcm-mcm gaya dh duduk,dye buat bodoh jeeeee.suruh lah bangun ke.buat lah lawak sket ke.ni apah pun xde.dye buat muka tak bersalah je.pas tu suke-suke hati je nk mintak tambah masa untuk dye bg ceramah.eeeiiiwwwww.sabo jelah.

i ni kalau nk tidur boleh je.but dh lah duk depan skali,kalau tido kang ada gak yg kena halau dr dewan.nk tak nk kenalah buat-buat tak ngantok kan.kalau boleh menconteng,conteng lah apa yg patut.dh abes dh sume kertas dlm fail tu i conteng.hahaha.bantai lah labu.ni nk menempuh lagik 5hari ni.argggggghhh tekanan.

bekalan coklat yg ada tu i nk simpan untuk masa hadapan.mana tau lagik mengantuk ke kan.hehehe.korg mst rasa cm ni gak kan masa kursus.ke kursus korg besh?tapi masalahnya,lepas habes je ceramah.knp ok.mengantuk pon tak.ni yg boleh siapkan satu entry ni.hehehehe.terukkan!daaaaa~

17 comments:

Azzah said...

time kursus paling tak suka..nak menguap nampak sangat ngantuknya.selalu kunyah gula2 getah

diana said...

dia tak tahu kot orang bosan ..kamu tidur je..nanti bila dia tanya kenapa tidur cakap jer la ceramah dia tak menarik..ekekekk

EmpayarUtama said...

hehe cara terbaik - jangan pergi :)

bobiedanbad said...

tak suka dengar ceramah, klu penceramah tak selitkan unsur humor

Ros said...

Salam ,

Memang pun... apa2 ja kalau memboringkan mesti mengantuk punya..kalau kita buat benda yang kita suka ,celik mata luas ja kan..

Ejat said...

pakai je spek yg ad mata tu..kompem penceramah x prasan..kihkih

Ejat said...

pakai je spek yg ad mata tu..kompem penceramah x prasan..kihkih

Ejat said...

pakai je spek yg ad mata tu..kompem penceramah x prasan..kihkih

Ejat said...

pakai je spek yg ad mata tu..kompem penceramah x prasan..kihkih

Ejat said...

pakai je spek yg ad mata tu..kompem penceramah x prasan..kihkih

ieda said...

ahahah biasalah tuu dik .. nak2 kalau bengkel tuu lemauu je x der idea2 lawak sikit .. huuh harus melekatt je ..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kahkahkah..tahan je lah, kan?

Niena Pengembara Ilahi said...

kalo kursus msti bosan sesangat kn

Cik Kamoo said...

klu ngantuk masa kursus tu ... benda biasa. tambah2 penceramah yg tak peka dan pekak pada keadaan.

nk ilang ngantuk suruh member sebelah cubit2 tangan tu...hehehe

aimi said...

dgr org ceramah mmg automatik akn ade gam kt mate.. :)

msredcheesecake said...

asal masuk bilik kuliah ke ceramah ke mesti dp penyakit ni kan?

aTy _faRed~ said...

haha..memang betul pon...asal kan melalui kusus ker kelas ker..lagi2 kalau yang membosankan...memang kalau dah terlebih tidur pon tetap ley mengantuk giler jugak..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...