09 November 2011

jom g jumpa BOMOH

ingat tak lagik post yang i seday sgt tu.pasal kereta i kena pecah tu.habes semua barang dlm kete i,mmg down sgt-sgt masa tu.tak tau nk ckp cane,i nanges 1hari sampai demam-demam trus.argggghhhhh tak boleh kenang btol.



knp i ungkit balik cerita tu,sbb nya rini,lagik sekali kereta kat rumah family en.bambam kena pecah.ntah lah.payah nk cakap,tak tau nk tuduh sape.kereta adik perempuan en.bambam lak kena pecah.masa i keluar rumah pg td,i tak perasan pon kete adik ipar i kena pecah sbb i tak lalu kat sebelah kete dye,i tau pon masa call en.bambam td.nasib lah takde apa yg hilang sbb mmg kereta kosong masa tu,xde barang yang berharga.

masuk kali ni i tak tau dh bape juta kali dh kete kat umah tu kena pecah,n masih tak dpt dikesan lagik sape yg buat benda terkutuk tu.benci giler,selfish giler.kalau nk ikutkan hati nk je g jumpa bomoh kan,nk tgk sape kah insan durjana tu.mmg tak guna sungguh lah kan,apa nk jadi lah.hidup berpaksikan dosa.sampai bila.bukan boleh kaya pon.tapi en.bambam xsuke benda-benda cam tu,dye kata syirik.hehehe.

nak ckp pape pun susah skrg ni,tunggu je lah polis-polis buat kerja n cari insan dujana tu,tapi BILA? "itu yang kita tak tau tu"
tettttttttttttttttttttttttt.................

9 comments:

azam said...

hehehe...boleh ke bomoh buat ni

e k i n ♥ y u s r i said...

patutnye polis kene kerap wat rondaanlah kat situ
dikire kawasan panas

Ros said...

Salam,Safura,

Betoi kata En Bambam tu,bomoh2 ni kan nya bolih dioercayai,biar lah polis jalankan kerja depa..sabar ja lah...

cheqna said...

allah...
sabar jela...
polis kena wat keje la
dah banyak kali berlaku...nak tunggu sampai bila lagi..

UyaRayza said...

u doa banyak2 k rara..bg tunjuk sket sape yg buat tue..

ArulchelseA said...

kg sy ada bomoh power..bleh kasi pagar sikit umah you tu.. kih kih kih

Phat said...

boleh guna hikmat bomoh..tp bukan yang guna bende2 pelik atau jampi.. atau kata lain cari ustaz2 atau org yg terlibat dalam perubatan islam...buat sembahyang hajat dan doa byk2...

Ct Arina said...

tu sbb kereta2 kat rumah tu dah kene aim dgn si penjahat tersebut. mintak polis ronda laa sbb dah banyak kali jadik.

Syuxer said...

jangan caya kat bomoh..dorang adalah pembohong paling kelakar dalam dunia ini..

kenapa kelakar? coz dorang bagi klu ntah pe ntah..baik terus terang je..

ni nak main-main cakap itu barang masih ada tapi susah nak dapat, kena pengeras tinggi neh..ceh buang masa je layan lakonan dorang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...