07 November 2011

tidurku tanpanya

 "seseorang hadir di hidupmu krn sebuah alasan. Mereka datang mneawarkn k'bhagiaan juga k'kcewaan, ada yg hanya s'saat, ada pula yg setiap saat. Mereka datang silih berganti meninggalkn kasih dan terkadang perih.
Namun percayalah, akan ada s'seorang yg datang dan menetap sepanjang masa di hidupmu. Allah sengaja membiarkanmu bertemu dengan beberapa orang yg salah, sebelum akhir'nya mempertemukan'mu dgn orang yg tepat dgn cara dan waktu yg indah "



insan yg indah dalam hidup i sudah pulang ke manjung.so malam ni i tidur sorg selepas seminggu kawen.rasa mcm x biasa pulak.selalu sebelum tidur ada org pok-pok.heeee.rini takde.seday pon ada,insan tu pun merasakan yg sama.aduhhhhh sampai bila lah akan hidup cm ni kan.bila lah rasanya nk hidup macam pasangan lain.ni baru beberapa jam kena tinggal,kalau bertahun.tepuk dada tanyalah diri.




12 comments:

Azzah said...

cian dia hubby tak pok2..sabar tau rara..:)

Ini Kisah Tia said...

hehee .. mula2 je kut .. nanti dah biasa bolehlah tu kak :)

Ini Kisah Tia said...

hehee .. mula2 je kut .. nanti dah biasa bolehlah tu kak :)

PCL said...

salam..adat la tu PJJ...pcl penah laluinya..berkat sabar dan saling percaya...segalanya berjln lancar, insyaallh...salam singgah baca di sini. Tq.

aimi said...

sabar lah kak.... =) lawa background =)

ieda said...

selamat pengantin baru cayunk !
alooor dgt cute ituuu wall paper baru umah rara nie ...
suke ...
cute ...

semoga berkekalan dik ! :)

cik chinta said...

alololo...sabr ek.

Cik Saila said...

oloohhh.. sabar eh :)

visitme@FaTiN cOrNeR said...

sabar ye kak..hehehe..

Ejat said...

xpelah..ni smua ujian Tuhan dlm berumah tangga..ape2 pn congrats n selamat pengantin baru

Cik Kamoo said...

jauh2 leh rindu2...heheheh

UyaRayza said...

sabar k rara..xpe2 maybe ade rezeki nnti dekat2 kn..doa byk2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...