Image and video hosting by TinyPic

07 December 2011

BANGLO mewah MILIK APEX

Nanti masa serah banglo




alahaiiiiiii untung nya badan.main bola sepak je,boleh dpt banglo sebiji "for freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" plak tu kan.tu nama nya rezeki masing-masing.mcm apex ni,kehebatan nya main bola,so rezeki nya melimpah ruah bile dye manfaat kan btol-btol kemahiran dye tu.


korg?apa kemahiran yg ada?gossip?ya sudah pasti.hehehe

umur pon baru 21tahun,dh ada kerjaya sendiri,perniagaan sendiri,dh ada nama,dh dpt sebiji baglo pon.best nya kan.

walaupon mcm-mcm fitnah,mcm-mcm dugaan yg dye alami,rezeki tetap hak dye.tu lah i pelik,org-org yg dengki ngan dye,buat cite pasal dye,tapi dye tetap hepy,rezeki dye still murah.so pada yg suke membuat onar tu,jgn lah buat-buat cite lagik.korg yg sebok jaga tepi kain org ni xdpt pape pon,buat dpt dosa je.

SIAP...banglo baru bakal diserahkan kepada Apek tidak lama lagi.

untungnya girlgirl dye n bakal isteri dye nanti kan.to apex,i tumpang hepy for u,i tau salah i tolak u dulu n kawen dgn org lain.but i cinta sgt suamy i skrg ni,i bahagia tgk u bahagia.heeee.

opppppssss terperasan sudah!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. Gosip tu mmg kemahiran kite kak. Haha

    untung giler apek. Murah rezeki dia. :)

    ReplyDelete
  2. haha,yata last takleh blah sis ni..

    hehe..

    untung bdn!

    ReplyDelete
  3. cntiknye banglo ni...
    lau akak pn dpt free cm apek ni kn best...
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. biler dah kaye..makin ramai ar pompuan nak himpit kan..dolu2 tak glemer n tak de ape2..orang tak pandang pon..harap2 die tak lupe diri..:)

    ReplyDelete
  5. lalalala... sayalah apek tu..keh keh

    ReplyDelete
  6. untung apek!hee

    cantik la banglo tu..:)

    ReplyDelete
  7. tu la baca gak tadi.. untung apex tahniah lewr huhu ;)

    ReplyDelete
  8. untung la badan...


    tapi kenapa cam seram tengok banglo tu ea? ke sebab tingkap pelik...? huhuhu...

    ReplyDelete
  9. untung mude2 da dpt umah.....senang nanti kawen..xyh pikir nk beli umah kan...hehe..

    ReplyDelete
  10. tu laa...rezeki main bolaaaaaa....cantik lak tu banglo tu..bekenan sungguh akak ngan design tuh.....

    ReplyDelete
  11. Tumpang gembira jugak jugak dia, tak lupa jugak tertumpang jeles.. ;D

    ReplyDelete
  12. fuyohh !
    pemain bola mesia sekang dah kaya2.
    hehehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com