07 December 2011

BANGLO mewah MILIK APEX

Nanti masa serah banglo




alahaiiiiiii untung nya badan.main bola sepak je,boleh dpt banglo sebiji "for freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" plak tu kan.tu nama nya rezeki masing-masing.mcm apex ni,kehebatan nya main bola,so rezeki nya melimpah ruah bile dye manfaat kan btol-btol kemahiran dye tu.


korg?apa kemahiran yg ada?gossip?ya sudah pasti.hehehe

umur pon baru 21tahun,dh ada kerjaya sendiri,perniagaan sendiri,dh ada nama,dh dpt sebiji baglo pon.best nya kan.

walaupon mcm-mcm fitnah,mcm-mcm dugaan yg dye alami,rezeki tetap hak dye.tu lah i pelik,org-org yg dengki ngan dye,buat cite pasal dye,tapi dye tetap hepy,rezeki dye still murah.so pada yg suke membuat onar tu,jgn lah buat-buat cite lagik.korg yg sebok jaga tepi kain org ni xdpt pape pon,buat dpt dosa je.

SIAP...banglo baru bakal diserahkan kepada Apek tidak lama lagi.

untungnya girlgirl dye n bakal isteri dye nanti kan.to apex,i tumpang hepy for u,i tau salah i tolak u dulu n kawen dgn org lain.but i cinta sgt suamy i skrg ni,i bahagia tgk u bahagia.heeee.

opppppssss terperasan sudah!

17 comments:

siti kektus said...

Gosip tu mmg kemahiran kite kak. Haha

untung giler apek. Murah rezeki dia. :)

Munnafendy said...

woooooooowwwwwwwwww!!!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,yata last takleh blah sis ni..

hehe..

untung bdn!

MaMADeBOt said...

cntiknye banglo ni...
lau akak pn dpt free cm apek ni kn best...
hahahaha

aTy _faRed~ said...

biler dah kaye..makin ramai ar pompuan nak himpit kan..dolu2 tak glemer n tak de ape2..orang tak pandang pon..harap2 die tak lupe diri..:)

shaFazie said...

jom kite p main bola....:D

kiz said...

lalalala... sayalah apek tu..keh keh

Juliet_iRa~" said...

untung apek!hee

cantik la banglo tu..:)

nazirah said...

tu la baca gak tadi.. untung apex tahniah lewr huhu ;)

mOoN said...

untung la badan...


tapi kenapa cam seram tengok banglo tu ea? ke sebab tingkap pelik...? huhuhu...

Aeen said...

untung mude2 da dpt umah.....senang nanti kawen..xyh pikir nk beli umah kan...hehe..

syaz@rozelt said...

jelez gak..tp dh rezki kan..hehe

lieyalatif said...

tu laa...rezeki main bolaaaaaa....cantik lak tu banglo tu..bekenan sungguh akak ngan design tuh.....

KAMIHIDUP said...

untungnya dia ni.

YOUsoF said...

Tumpang gembira jugak jugak dia, tak lupa jugak tertumpang jeles.. ;D

J.Syazwana said...

fuyohh !
pemain bola mesia sekang dah kaya2.
hehehe

Cik Bhulat said...

untung la dapat banglo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...