Image and video hosting by TinyPic

05 December 2011

Dear Tear!




depan pintu rumah,ternampak selipar yg selalu disarungnya utk kemana-mana,i selalu marah dye pakai selipar tu,but dye suka sgt pakai.kalau boleh rasa nk hug selipar bata tu.


lepas masuk rumah,selalu ada org sambut,dialog nya " eb syg dh balik?,g mandi-mandi k" tapi rini takde.i miss his voice.


sebak nya hati.


selalu lepas solat,masa baca doa,akan ada lelaki duduk sebelah i,i tny knp duk dekat masa i baca doa,dye kata " saje,nk dgr eb syg doa apa,hehehe" tp td i pandang kiri kanan dye takde pon.


selalu bila naik bilik,ada lelaki yg tergolek kat atas katil.tp td masa balik keje takde.rasa nk hug je bantal yg dye sllu guna.


owh i miss him so much.


i miss everything bout him.


*dear tear.please stop flowing.i beg u.
tu lah org tua kata,kalau dekat nk bercakar,dh jauh baru nk rindu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 comments:

  1. alalala...siannya adik akak ni!
    sabar ye, weekend nanti boleh jumpa..

    ReplyDelete
  2. oooh kes winduuu lah nie ...

    x dapek nak nolong .. biar lah rinduu terkumpul lama sikiittt , bila berjumpa barulah leh lepas kan rinduu dendamm tuu ahakssss

    ReplyDelete
  3. salam kenal...dtg follow cni kembali...

    errmm...rindu2 =)

    ReplyDelete
  4. sabaq la .... hidup ini ada ujian dan dugaan tersendiri.

    ReplyDelete
  5. suami sis outstation kaa.ala sweet sungguh

    ReplyDelete
  6. ololo rara..sabar yer..akak pulak rasa syahdu baca entri nie..

    ReplyDelete
  7. ololo rara..sabar yer..akak pulak rasa syahdu baca entri nie..

    ReplyDelete
  8. nice blog dear...baru kahwin lagi kan...so nak wish selamat pengantin baru ye dear! really nice wedding... :)

    ReplyDelete
  9. Jgn cakar sampai berdarah, cakar manja tak pe....hheee.... Be strong k....

    ReplyDelete
  10. alalalalala... sweetnye kamu!!
    sbr ye dear.. i pn nnti akn jd cm u jgk.. duk berjauhan ble dh bersatu nnti.. ujung bln nie wedding i.. doakan tuk i ye dear.. :)))

    ReplyDelete
  11. sabar ye sayang...kak long doakan yg terbaik tuk rara dan suami..

    insyallah ade hikamh disebaliknya ini..mesti satu hari kalian berdua akan bersatu dan sentiasa di sisi...amin! :)

    ReplyDelete
  12. hehe sweet...mmg husband akak keje manjung ker ? xde sape2 yg ley transfer keje ?

    ReplyDelete
  13. Hehehe.
    Sabar la kak. Hujung minggu tak lama dah ni. :)

    ReplyDelete
  14. oooohh patut la demam... demam rindu kat kat cik abang rupanya...

    ReplyDelete
  15. alololo...rara jgn la sedeh.....chill okey.....:D

    ReplyDelete
  16. sabar ye.. nanti jumpa hug ketat2 tau. :)

    ReplyDelete
  17. alamak aihh..rindu suami ye cik kakak.sbr ye..da menjadi kepunyaan awk pun.tggu la dia blk. :) pape pun calling2 la dulu.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com