14 December 2011

duit menang JUDI,rezeki anak dlm perut

tikam nombor,tibe-tibe menang
then rezeki tu dikatakan rezeki anak yg dikandung.
ada ka patut? cesssss!


sape tgk Tentang Dhia.hampeh tol melly tu.
watak dye mmg menjadi lah kan.
kadangkadang sakit hati,tp funny tgk gelagat dye.
org mcm dye mesti jenis pendek akal kan.
buat benda yg terlintas dihati je.

tapi ada ke manusia mcm ni dlm dunia reality eh?
hidup nk mengena kan org.then tak serikserik.
mcm mcm bentuk Allah nk uji manusia ni kan.

tapi kalau rezeki tak halal tu xlama kan.
Allah bg sonok kejap je.lepas tu terima lah balasannya.
tak lama pon seronok nya.
biar lah kita susah sikit pon xpekan,
asalkan rezeki yg kita makan tu HALAL.

13 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

rezeki yang halal tu baru ada keberkatan..

illa said...

Salam..hehe..mmg sentiasa tgok citer tuu..mmg geram kt watak si melly tuu...menjadi tul dier berlakon ek..

cik fadh said...

lakonan die mmg menjadi sgt2.. nk ketawa jer tgok perangai die..adoiii itu mcm org pown ade ker..

kaklong said...

:)

no komen

mas saari said...

walaupun rezeki tetap tak halal!

dah dua hari tak tengok tentang Dhia...huhuhuuuu

nuyui a.k.a miss YUI said...

alamak..xtgk citer tu..

fany wany said...

haha, tengok2! melly tu sengal, kekeke

diana said...

tak pernah tengok..:p

mizzkechique said...

watak dia sgt menjadi.. hehe

hakak CNN said...

itulah pasal..memang sengal betul si melly tuhh..geram jerk tengokk..tak sabar nak tgk episod hari nehh..aper yang jadik kat diyer tuhh....memang menjadi lakonan izren kali nehh...

Daddylicious said...

mungkin dia ikut kitab yang lagi satu kot...hehe

aTy _faRed~ said...

kalau bukan rezki tu datang dari sumber yang tak baik..tak berkat..nanti 'tak nampak' pon duit tu...
orang yang tak paham bab2 duit tikam tu..anggap tu rezki kononnyer..huhu

J.Syazwana said...

saya suka watak die. walaupon dia jahat tapi watak dia kelakar. selalau memang ternanti2 watak melly keluar sebab kesengalan dia tuh. haha !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...