Image and video hosting by TinyPic

14 December 2011

duit menang JUDI,rezeki anak dlm perut

tikam nombor,tibe-tibe menang
then rezeki tu dikatakan rezeki anak yg dikandung.
ada ka patut? cesssss!


sape tgk Tentang Dhia.hampeh tol melly tu.
watak dye mmg menjadi lah kan.
kadangkadang sakit hati,tp funny tgk gelagat dye.
org mcm dye mesti jenis pendek akal kan.
buat benda yg terlintas dihati je.

tapi ada ke manusia mcm ni dlm dunia reality eh?
hidup nk mengena kan org.then tak serikserik.
mcm mcm bentuk Allah nk uji manusia ni kan.

tapi kalau rezeki tak halal tu xlama kan.
Allah bg sonok kejap je.lepas tu terima lah balasannya.
tak lama pon seronok nya.
biar lah kita susah sikit pon xpekan,
asalkan rezeki yg kita makan tu HALAL.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. rezeki yang halal tu baru ada keberkatan..

    ReplyDelete
  2. Salam..hehe..mmg sentiasa tgok citer tuu..mmg geram kt watak si melly tuu...menjadi tul dier berlakon ek..

    ReplyDelete
  3. lakonan die mmg menjadi sgt2.. nk ketawa jer tgok perangai die..adoiii itu mcm org pown ade ker..

    ReplyDelete
  4. walaupun rezeki tetap tak halal!

    dah dua hari tak tengok tentang Dhia...huhuhuuuu

    ReplyDelete
  5. haha, tengok2! melly tu sengal, kekeke

    ReplyDelete
  6. itulah pasal..memang sengal betul si melly tuhh..geram jerk tengokk..tak sabar nak tgk episod hari nehh..aper yang jadik kat diyer tuhh....memang menjadi lakonan izren kali nehh...

    ReplyDelete
  7. mungkin dia ikut kitab yang lagi satu kot...hehe

    ReplyDelete
  8. kalau bukan rezki tu datang dari sumber yang tak baik..tak berkat..nanti 'tak nampak' pon duit tu...
    orang yang tak paham bab2 duit tikam tu..anggap tu rezki kononnyer..huhu

    ReplyDelete
  9. saya suka watak die. walaupon dia jahat tapi watak dia kelakar. selalau memang ternanti2 watak melly keluar sebab kesengalan dia tuh. haha !

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com