Image and video hosting by TinyPic

21 December 2011

Kasih Sayang Ibu Dibawa ke SYURGA

dugaan buat kita setiap hamba Allah ni berlainan kan.

ada yg begini caranya,ada yg begitu caranya.
cuma cara kita nk hadapi je yg berlainan.

Ahad 18hbDec2011 telah perginya Bapa mertua i,
abah en.bambam.

dan isnin 19hbDec2011, perginya Istery kepada 
kawan seperjuangan i masa kerja di intel kulim dulu.
isterynya baru bersalin 2 bulan,dh meninggal kan baby
yg masih bergantung kepada susu badan ibunya.

i terbaca msg kat fb pg td,mmg terkejut sgt.
mcm tak percaya,i pun msg lah kwn i ni.
then dye call balik.

sedih bile dgr suara kawan i td.
nanges dye.seorg lelaki menanges.
kuat mana pon dye,pasti menanges bila kehilangan
insan tersayang.baru je mendirikan rumah tangga
2tahun,2bulan dpt baby.Ya Allah.
beratnya dugaan.

td kwn i ckp dh lah baby nya mmg bergantung
100% pada susu badan ibu,dan mmg tak nk minum susu formula ni.
td masa dye call siap dgr anak dye nanges je.
seday pulak i dgr bile baby tu nanges.
so sekarang ni nk tak nk terpaksa disusukan oleh kaka ipar dye.
nk tak nk kena cari ibu tumpangan kan.

moga kawan i pon tabah mengharungi dugaan.
dye sempat kata pada i yg dye hanya nk besarkan anak je.
takkan fikir benda lain dh lepas ni.

moga rozy tabah hadapi dugaan.

moga roh istery nya dicucuri rahmat.Amin.

ni lah dinamakan KASIH IBU DIBAWA KE SYURGA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. sedihnya bce entry nie..smoga kwn rara tu dpt bersabar..hhuu

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah..
    takziah utk kawan rara tu!

    ReplyDelete
  3. alfatihah untuk beliau~..

    rindu mak saya huhu da lama tak jumpe ;(

    ReplyDelete
  4. kesian nye kat anak dia..
    masih kecik..

    ReplyDelete
  5. al-fatihah..


    ;) sis rara dtg melaka baru la bole fadh belanja..ngeee;)

    ReplyDelete
  6. :( semoga dirahmati Allah
    yg mana masih hidup, teruskan hidup ini dgn penuh cabaran dgn ilmu agama di dada

    ReplyDelete
  7. Ya Allah sedihnya.. akak pn kdg2 terfikir jugak kalau apa2 jd kat akak mcm mana dgn lala. dia fully BF & x nk susu formula & x suka puting tiruan.. bila dgn berita mcm ni terus sebak.. takziah pada keluarga nya & semoga urusannya di permudahkan.

    ReplyDelete
  8. alamak.. sedihnya rara..kesian baby.. al-fatihah utk isterinya n takziah utk kwn rara juga..

    ReplyDelete
  9. sedihnye miza baca entry ni...moga arwah dicucuri rahmat...al fatihah

    ReplyDelete
  10. sedihnyaa...arwah isteri kwn akk tu meninggal skit apa?

    takziah buat suami arwah..

    sbr byk2 ye kak atas kehilangan F.I.L..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com