21 December 2011

Masih lagik Terkejut

Alhamdulillah,sume dh settle.
Arwah dikebumi kan sebelum Asar hari ahad lepas.



Tahlil pulak diadakan sampai hari khamis mlm jumaat ni.
but kami?

masih lagik terkejut akan kehilangan Arwah.
masih lagik terasa seperti kami hanya mengadakan
majlis org lain,dan bukan majlis Arwah.
masih lagi terasa seperti Arwah pergi outstation.

Ya Allah,berat rasa hati ni melihat suamy yg masih
lagi seday,i tau dye seday,walaupon bibirnya
mengukir senyum,
mulut nya berkata dye ok.but i tau dye sedih,
matanya memberitahu segalanya.
i pon masih lagi terkejut sebenarnya.
tapi,kami harus redha dgn pemergian Arwah.


Arwah pergi dlm keadaan tenang.lepas subuh yg hening.
Moga Arwah tenang disana.


Dhiaa Zahra,kehilangan atuknya lepas 3hari melihat dunia.
pasti kami akan cerita kan hal ni kat Zahra bila dye besar nt.
berapa umur Zahra,
begitu lah jangka masa Arwah meninggalkan kami.
muka Zahra pon nk dekat sama ngan muka Arwah atuknya.


DHIAA ZAHRA


kelibat arwah masih lagik terbayang-bayang dimata kami.
mmg sedih sgt.walaupun baru sebulan lebih menjadi mentua i,
but kasih sayang i sama seperti ayah sendiri.
sedih apa bila mengenangkan Arwah.tapi drpd bersedih,
lebih baik sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.


kesian kat suamy,sbb sampai termimpi-mimpi.
tapi dye kata dye lega,sbb hajat nya dh terlaksana.
nk mandikan Arwah n Menurunkan Arwah ke liang lahad.


"sayang,moga sayang tabah"


tu je yg i dpt ucapkan pada suamy,
moga suamy kuat dan i pon kuat menjadi tulang belakang suamy.
Amin.


Al-Fatihah


15 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

al-Fatihah,ALLAH lebih menyayanginya..

Fyqa said...

Alfatihah~


comel nama Dhiaa Zahra secomel orgnya

Pok Amai-Amai said...

Al-Fatihah!

shedameor said...

al-fatihah.

Ahmad Syuxer said...

al-fatihah kepada arwah..

sedih baca kisah dalam entri ni..kecik2 dah kehilangan atuk

apapun hope u all tabah terima takdir ini..

mas saari said...

memang perit nak terima keadaan camni... samalah ngan akak masa arwah mak abah meninggal dulu!

harap rara dan suami tabah ye..

aEn+aReaL=Ryan said...

TAkziah..smga tabah menghadapi pemergian Arwah..al-fatihah

J.Syazwana said...

semoga suami akak tabah.

p/s : nama baby tuh ala2 tentang dhia je. huhu

Munnafendy said...

Alfatihah...bila blaku dlm keluarga sndri mmg susah nk percaya kan...ai pun pernah alami..

cik najihah said...

be strong for both of u my dear sis

✿ pink velvet ✿ said...

takziah pura n paklan ... semoga korang sentiasa tabah

Al-Fatihah~~

siti kektus said...

kalau kite pon sedih bila kehilangan orang tersayang. nak tak nak, hidup kena teruskan jugak kan. ;)

Miss Red said...

Al-Fatihah untuk arwah,,,

Etong said...

Al fatihah..moga di tempatkan dengan golongan-golongan yang di rahmatiNya..

Juliet_iRa~" said...

al fatihah...

sbr byk2 kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...