Image and video hosting by TinyPic

22 December 2011

Mengulit Kenangan

Quote For Today

tajuk entry? jangan ditanya eh,sbb i tgh check online radio rtm ni,then masa i tgh check Klasik FM,terkeluar lagu DATA,Mengulit Kenangan.lama giler tak dgr lagu ni.dulu masa jiwang karat cintancintun dulu penuh lah lagu-lagu cm ni dlm hp,tp skrg layan K-Pop.dh xde da lagu jiwang.hehehe.biasa lah,zaman dh berubah,dunia dh maju,manusia makin galak.oppppsssss.

pagie ni KL hujan,sejuk sgt,patut lah mlm td panas,sampai tak boleh lelap,kejap-kejap jaga.last-last dh kul 7am.alamak yaiiiiiiii,lambat sudah.nasib jalan pon xjem,so sempat smpai before 8.Alhamdulillah.

mlm ni malam Tahlil terakhir utk Arwah Abah.lepas ni MIL i kata buat tahlil kat masjid pulak.

semalam n kelmarin suamy i g kubur Arwah Abah,kubur Arwah Abah still mcm biasa,even hujan pon still mcm tu je,tak berubah.Alhamdulillah.Moga Arwah Abah tenang disana.mcm tu jugak buat Arwah opah i,Arwah Atok i,Arwah Adik lelaki i,Arwah atok sedara i,Arwah Pakcik Sedara i.

Al-Fatihah.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. serius walau lagu jiwang2 tu dah lama tapi kita masih suka dengar dan ada kenangan dengan lagu2 tu..lagu sekarang ni jadi halwa telinga je boleh laa..pastu hilang tah kemana..


    p/s: al-fatihah buat arwah..

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah..

    Tabah ya..Setiap Yang Bernyawa Akan Pasti Merasai Mati..Kita yang hidup banyak sedekahkan Al-Fatihah

    ReplyDelete
  3. akak pun suka lagu jiwang dulu2...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com