06 December 2011

org lain kawen,org lain dpt nama

quote for today =)
pelik kan zaman skrg ni,mmg lah artis berderu-deru nk kawen.kawen sume nk gah je.takde wedding of the year,takde keluar duet juta-juta xmo.kawen mst nk gah,nk kena kawen ngan anak datuk,datuk,tan sri,vip,vvip.sume yg ada nama lah.

tapi lantak lah kalau nk kawen sampai berjuta-juta sekalipon kan asalkan jgn smpai nk mengaibkan nama org lain.sampai keluarga org yg tak berkenaan kucar-kacir,tp org yg kawen tu sedapppppp je.

bg i,artis tu better keluar lah,buat lah kenyataan yg suamy dye siapa,dan bukan seperti yg org perkatakan.artis tu jgn lah jd selfish sgt.disebabkan kau,org lain pulak yg sakit hati.yelah,sape x sakit hati kan kalau nama tibe-tibe je kena petik.xpsal-pasal org dh fikir yg bukan-bukan.hmmm mcm-mcm artis skrg ni.

p/s : nasib i x jd artis.heee.
p/s/s : today demam bertambah teruk.huaaaaaa~

20 comments:

kaklong said...

take rest ye darling...nnt cik abg wisau lak...dah la jauh...heheheh :)

Fara said...

Pinky! Demam ke? Semoga lekas sembuh ya?

Perihal artis tu, nama pun artis. Artis mmg sinonim dgn perangai saiko!

Hahahaha!

nuraien said...

selamat pagi puan rara.hihihi
hot nie cerita pagi2..siapakah artis itu??hihihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui tau sapekah artis tersbut..hikhik..

alahai..mkn ubt tau..

Fariza said...

artis pun manusia biasa juga.
dh kawin, eloklah hebohkan. nk sembunyi pun buat apa. kesian kat org yg kena tu. dugaan.

Cik Kamoo said...

jgn lupa makan ubat yeee

Sofya said...

betul rara... tujuan kenduri tu sebenarnya taknak ada fitnah kemudian hari.. tapi kalau wat gini kacau abis rumah tangga org len... kesia plak

Zuewairy said...

syellllalalalalalalla.. ;)

siti kektus said...

Kite tau kot artis tu. Hehe

nk kejar glemer la tu kot agaknya kak. Tu yg kena berjuta2 bgai. :)

::EIDA:: said...

Sama! Demam teruk!

Cho Zila said...

tau rasanyer retis mana satu... tuler siap kenyataan tak hengat dia usaha keras nak majukan diri ... kuang.. kuang...
isyh tak baikler...

KAMIHIDUP said...

kehidupan lepas kahwin yang penting, kalau kahwin gah, lepas kahwin nak makan pun minta orang, baik tak payah, betul tak? artis ni poyo je, hahaha.

hakamah hamyadi said...

tulah....boleh menimbulkan fitnah macam 2.....sian yang kena tempiasnya 2....take care ye dear, skunk memang musim org demam

Juliet_iRa~" said...

mkn ubat tau kak..:)

ehemm..nama pon retiss..huuu

shaFazie said...

mcm2 hal kan...


rara...moga cpt sembuh tau..makan ubat :D

mas saari said...

sesetengah artis memamg camtu, suka benar berlagaknya!

demam? siannya...makan ubat tau!

CIK MIN - MIN said...

demam dpt bby ker????

:)

minah senget said...

artis biasa la...hipokrit jer semua..hahahaha
opps x semua...
:)

mOoN said...

dah g klinik lom ni? pas kawin ni jangan ikut suka nak makan ubat tau... better g klinik dulu.. mana tau 'berisi'... :)

J.Syazwana said...

jangan lupe makan ubat !
hehehe

nasib baik jugak tak jadik artis.
rimas. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...