Image and video hosting by TinyPic

06 December 2011

org lain kawen,org lain dpt nama

quote for today =)
pelik kan zaman skrg ni,mmg lah artis berderu-deru nk kawen.kawen sume nk gah je.takde wedding of the year,takde keluar duet juta-juta xmo.kawen mst nk gah,nk kena kawen ngan anak datuk,datuk,tan sri,vip,vvip.sume yg ada nama lah.

tapi lantak lah kalau nk kawen sampai berjuta-juta sekalipon kan asalkan jgn smpai nk mengaibkan nama org lain.sampai keluarga org yg tak berkenaan kucar-kacir,tp org yg kawen tu sedapppppp je.

bg i,artis tu better keluar lah,buat lah kenyataan yg suamy dye siapa,dan bukan seperti yg org perkatakan.artis tu jgn lah jd selfish sgt.disebabkan kau,org lain pulak yg sakit hati.yelah,sape x sakit hati kan kalau nama tibe-tibe je kena petik.xpsal-pasal org dh fikir yg bukan-bukan.hmmm mcm-mcm artis skrg ni.

p/s : nasib i x jd artis.heee.
p/s/s : today demam bertambah teruk.huaaaaaa~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. take rest ye darling...nnt cik abg wisau lak...dah la jauh...heheheh :)

    ReplyDelete
  2. Pinky! Demam ke? Semoga lekas sembuh ya?

    Perihal artis tu, nama pun artis. Artis mmg sinonim dgn perangai saiko!

    Hahahaha!

    ReplyDelete
  3. selamat pagi puan rara.hihihi
    hot nie cerita pagi2..siapakah artis itu??hihihi

    ReplyDelete
  4. yui tau sapekah artis tersbut..hikhik..

    alahai..mkn ubt tau..

    ReplyDelete
  5. artis pun manusia biasa juga.
    dh kawin, eloklah hebohkan. nk sembunyi pun buat apa. kesian kat org yg kena tu. dugaan.

    ReplyDelete
  6. betul rara... tujuan kenduri tu sebenarnya taknak ada fitnah kemudian hari.. tapi kalau wat gini kacau abis rumah tangga org len... kesia plak

    ReplyDelete
  7. Kite tau kot artis tu. Hehe

    nk kejar glemer la tu kot agaknya kak. Tu yg kena berjuta2 bgai. :)

    ReplyDelete
  8. tau rasanyer retis mana satu... tuler siap kenyataan tak hengat dia usaha keras nak majukan diri ... kuang.. kuang...
    isyh tak baikler...

    ReplyDelete
  9. kehidupan lepas kahwin yang penting, kalau kahwin gah, lepas kahwin nak makan pun minta orang, baik tak payah, betul tak? artis ni poyo je, hahaha.

    ReplyDelete
  10. tulah....boleh menimbulkan fitnah macam 2.....sian yang kena tempiasnya 2....take care ye dear, skunk memang musim org demam

    ReplyDelete
  11. mkn ubat tau kak..:)

    ehemm..nama pon retiss..huuu

    ReplyDelete
  12. mcm2 hal kan...


    rara...moga cpt sembuh tau..makan ubat :D

    ReplyDelete
  13. sesetengah artis memamg camtu, suka benar berlagaknya!

    demam? siannya...makan ubat tau!

    ReplyDelete
  14. artis biasa la...hipokrit jer semua..hahahaha
    opps x semua...
    :)

    ReplyDelete
  15. dah g klinik lom ni? pas kawin ni jangan ikut suka nak makan ubat tau... better g klinik dulu.. mana tau 'berisi'... :)

    ReplyDelete
  16. jangan lupe makan ubat !
    hehehe

    nasib baik jugak tak jadik artis.
    rimas. hehehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com