29 December 2011

suke lah tu mlm jumaat!

ehem ehem,rini kat status update kat fb sume keluar ayat-ayat cintan.

ayat-ayat nk tido awal lah,dh ngantok lah,menguap lah.
adehhhh~ sabo jelah kan. mlm jumaat lah katakan.

skrg ni geng geng i ramai yg dh kawen.so usik mengusik tu mmg kemestian.
tak larik,kalo kata tido awal ke,hari mendung nk hujan,nk balik awal ke,
hmm siap lah.mst kena perli kaw kaw.

dulu i segan jugak bile org ckp hal-hal cm tu.
tp bila dh kawen ni,hmm dh lali dh dgr ayat cm tu.
dh lali dh kena perli n jd bahan gurauan.hehe.
tambah lagik budak lelaki.
jahat sungguh mereka kan.

alaaaa tp jahat jahat pon suke kan,
suke kan hari kamis.hehehe
lagik untung kalo suamy istery selalu bersama
dan bukan PJJ.

kalo yg PJJ ni.diam diam jelah eh.
tido lah sorg-sorg.heee~

takpe lah.semua tu dugaan kan.sabar je!
jom tido!

p/s : xhabes sedih lagik ke dgn ending TENTANG DHIA?

8 comments:

Ahmad Syuxer said...

emm hanya orang dah kawen memahami rahsia malam jumaat ini hahaha..

Iffah Afeefah said...

erk usikn tu msh xdgemari

segan okeh

ps:asyik sedih jeeee

Puan Kutu said...

amboi nakal.rara dah kawen takpe klu nak bicara malam jumaat pun.hehe..

kiz said...

mlm jumaat eh.. layan je

ABU said...

ya la entry malam jumaat orang yg dah kahwin hahahahahaha..

btw, lama tak singgah sini.. apa khabarnya donk..:D

sekamar rindu said...

salam...

malam jumaat..malam suami dan isteri happy...

*folo ur blog..***1487

erin moshimoshi said...

hahhaha amboi cik rara kite bkn men lg ea... ehhehe...

hahha touching giler tgk tentang dhia

sailaaf said...

hehe..mimpi kan cite tentang Dhia..
xpe2..PJJ pun. berkat kesabaran cikpuan rara..pasti akn bersama!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...