Image and video hosting by TinyPic

12 December 2011

This is LIFE!

kita pon ada hati,
kita pon ada perasaan.

boleh x cuba bayangkan kalau kita berada
di tempat yg org kena jd hamba abdi tu.boleh x?

xbanyak,sikit pon jadilah.
cubalah jgn jadi manusia yg terLALU selfish.

what i get in one year here?
i think nothing.
nothing!

yg dpt,sakit hati.
dosa mengata org belakang-belakang sbb x puas hati.
nk diluah depan-depan takut di anak tirikan pulak.
so how?

rasa cm nk quit je.dh give up.
but kena fikir gak masa depan.
ahhhhhh jalan mana yg nk dipilih ni.
buntu!

hari-hari dtg sini just sebab nk jalankan tanggungjawap.
but hati nk dtg sini mmg xde.mmg lost je sentiasa.
tu maknanya hati kita tak seronok kat sini kan.
kalau seronok mst perasaan nya bukan begini.
kan kan.

Ya Allah,permudahkan lah urusan ku.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. ermm sabar ye kak, situasi mcm tu mmg xbest tp nk bt mcm mane kiter cari rezeki kan..

    ReplyDelete
  2. Tak pe la kak. Skejap je ni. Lama2 nanti mungkin akan jd senang. :)

    ReplyDelete
  3. tak baik cakap mcm tu..

    sekurang-kurangnya gaji tiap2 bulan tu dpt jgk kita tampung itu dan ini.. :) bayangkan mereka yg dh lama mencari kerja tak dpt2 lagi..kesian kan..

    kuatkan semangat, sambung degree..nanti leh apply jd engineer..leh "buli-buli" technicion plak..hehehe.. :)


    p/s : kuatkan semangat ok.. (ingatan utk akak jg..ngeee..)

    ReplyDelete
  4. masalah di tmpt keje ke? hm, sy pon lebih kurang mcm tu jgk..rasa mcm xde feel aje..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com