Image and video hosting by TinyPic

03 January 2012

Aaron Aziz bercium?

apa perasaan korg bila tgk piccy ni?




ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lantak lah,ni bini dye.kau heran apa.hehe.
kau jeles? g lah cium laki kau puas puas?

apa? xsama muka cm Aaron Aziz?
g amik pic Aaron kat majalah,then
lekat kat muka laki kau.hehehe.

i ckp kat suamy i,
best nya dpt suamy mcm Aaron Aziz n Adi putra kan.
then dye kata apa taw,dh tau nk laki cm tu,
knp tak g ngorat dulu.
hahahaha.marah bunyi nya.

i ckp lah balik,nk ngorat cm ner.
nk jumpa pon payah bebeno.
dan mustahil dpt jumpa dorg suke-suke hati,
lain lah i ni artis,ye dak!

moral of da story,terima lah suamy mu seadanya.
jgn lah menyesal kerana bukan Aaron Aziz suamy mu.

heeee.i love my suamy so much!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. hehe.. btol tu..apa barang nak impikan muka mcm artis sedangkan artis tu pun bukan pernah nak muka mcm kita..hahaha

    ReplyDelete
  2. malu ahhhh nak com mulut kat khalayak ramai camni...heheheheee

    ReplyDelete
  3. Hahah xpelah dah halal kan :)
    Lame xjengok rara, tau2 jek dah kawen huhu..my bad :(

    Btw still nk wish selamat pengantin baru :)

    ReplyDelete
  4. pmpuan memang suka mcm tu..nk lelaki ensem dan artis..laki tk de la sgt nk mimpikan artis pmpuan..kih kih kih..

    ReplyDelete
  5. nak tepon somi suruh balik kerja cepat la..heheheheh

    ReplyDelete
  6. hehee malu la cium bergambar macam ni..dlm umah kita umah kita cium org tak tahu...hahaha

    ReplyDelete
  7. alamak! romanticnya.. nak gambar cmni la pas kawen nnt..hahahha.. ye, betul tu terima suami kita seadanya.. (eh? i dh ada suami ke? belum lagi dh sibuk.) :P

    ReplyDelete
  8. bersyukur dgn apa yg ada kan? hihi..

    ReplyDelete
  9. sy pon..
    cinta sama suami seadanya :)

    ReplyDelete
  10. kalo gambar laki bini da xleh kata apa da..da halal..hehe..

    ReplyDelete
  11. setuju...tp kak long lum kawin...heheheh :)

    ReplyDelete
  12. btoi tu ckp kak safura..
    kita mst la bersyukur dgn apa yang kita ada slama ni kn??

    btw..sgt2 romantik aaron aziz ni

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com