03 January 2012

Aaron Aziz bercium?

apa perasaan korg bila tgk piccy ni?




ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
lantak lah,ni bini dye.kau heran apa.hehe.
kau jeles? g lah cium laki kau puas puas?

apa? xsama muka cm Aaron Aziz?
g amik pic Aaron kat majalah,then
lekat kat muka laki kau.hehehe.

i ckp kat suamy i,
best nya dpt suamy mcm Aaron Aziz n Adi putra kan.
then dye kata apa taw,dh tau nk laki cm tu,
knp tak g ngorat dulu.
hahahaha.marah bunyi nya.

i ckp lah balik,nk ngorat cm ner.
nk jumpa pon payah bebeno.
dan mustahil dpt jumpa dorg suke-suke hati,
lain lah i ni artis,ye dak!

moral of da story,terima lah suamy mu seadanya.
jgn lah menyesal kerana bukan Aaron Aziz suamy mu.

heeee.i love my suamy so much!

15 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ha'ah, kan? bersyukur je lah:))

kiz said...

hehe.. btol tu..apa barang nak impikan muka mcm artis sedangkan artis tu pun bukan pernah nak muka mcm kita..hahaha

mas saari said...

malu ahhhh nak com mulut kat khalayak ramai camni...heheheheee

Cik Emie said...

Hahah xpelah dah halal kan :)
Lame xjengok rara, tau2 jek dah kawen huhu..my bad :(

Btw still nk wish selamat pengantin baru :)

ArulchelseA said...

pmpuan memang suka mcm tu..nk lelaki ensem dan artis..laki tk de la sgt nk mimpikan artis pmpuan..kih kih kih..

diana said...

nak tepon somi suruh balik kerja cepat la..heheheheh

Cik Azizah said...

hehee malu la cium bergambar macam ni..dlm umah kita umah kita cium org tak tahu...hahaha

Cik Nasha said...

alamak! romanticnya.. nak gambar cmni la pas kawen nnt..hahahha.. ye, betul tu terima suami kita seadanya.. (eh? i dh ada suami ke? belum lagi dh sibuk.) :P

zOeY zAu YaH said...

bersyukur dgn apa yg ada kan? hihi..

C i k P i p i T e m b a m said...

hee sweet sgttt ! suka2 !

Niza Romli said...

sy pon..
cinta sama suami seadanya :)

Ca Cik Duyung said...

kalo gambar laki bini da xleh kata apa da..da halal..hehe..

kaklong said...

setuju...tp kak long lum kawin...heheheh :)

cik najihah said...

laki bini x pe..hihi

fazzlim said...

btoi tu ckp kak safura..
kita mst la bersyukur dgn apa yang kita ada slama ni kn??

btw..sgt2 romantik aaron aziz ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...