Image and video hosting by TinyPic

16 January 2012

Apex bakal jutawan , Chong Wei juara kali ke 8

Penjaga gawang skuad bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat, 23, dilihat bakal bergelar jutawan kerana rezekinya tidak putus-putus sejak membantu negara memenangi Piala AFF Suzuki 2010.
Terbaru, Kelab Khairul Fahmi Che Mat (KKFCM) dan syarikat Khairul Fahmi Resources (M) Sdn Bhd (KFR) miliknya dilancarkan secara rasmi di sini, semalam,
Sebelum ini, Khairul Fahmi yang mesra dengan panggilan Apek memiliki sebuah banglo dihadiahkan kerajaan Kelantan bernilai RM200,000, menjadi duta beberapa syarikat dan kerap menghiasi muka depan beberapa majalah.

“Alhamdulillah, saya sentiasa bersyukur dengan setiap rezeki diterima dan berharap perancangan syarikat serta kelab ini berjalan lancar,” katanya. 

Rezeki Apek tak putus

“Saya tidak boleh terlalu bergembira, saya perlu berlatih lebih keras lagi selepas ini kerana China akan mencari jalan buat Lin Dan serta Chen Long mengatasi saya selepas ini,” kata Chong Wei.yang mengakui kembali memiliki keyakinan tinggi selepas mengatasi dua seteru utamanya dalam tempoh dua minggu.

Minggu lalu, Chong Wei menundukkan Lin Dan pada final Terbuka Korea dan minggu ini pula mengatasi Chen Long pada separuh akhir Siri Super Terbuka Malaysia sebelum menjinakkan Kenichi Tago dari Jepun 21-6, 21-13 di pentas final semalam.
“Saya tetap perlu melakukan persiapan lebih baik terutamanya dari segi taktikal dan corak permainan yang baru.

“Memang penutup tahun lalu kurang baik kerana beraksi dalam 14 kejohanan berturut-turut jadi saya harapkan lebih baik konsisten tahun ini Saya mungkin kurangkan beberapa kejohanan dan akan berbincang mengenainya bersama jurulatih,” kata Chong Wei. yang menganggap sambutan perayaan Tahun Baru Cina minggu depan adalah yang paling menggembirakan buatnya.

“Saya rasa kejuaraan tahun ini paling mudah diraih di hadapan penyokong yang saya anggap paling ramai hadir ke Stadium Putra di sepanjang saya beraksi di final.

Datuk Lee Chong Wei

Alhamdulillah,selamat pagie semua.rini i nk cite yg baik baik je untuk permulaan hari minggu ni.maklumlah,rini pon gaji kan.so sonok nk cite hal hal yg seronok je.actually entry rini nk up entry pasal kejayaan Chong Wei je,tp sbb bukak metro je,muka depan,Apex bakal jutawan.wahhhhhh metro kalau buat tajuk mmg suke buat org teruja kan,so ter up lah entry pasal Apex skali.


Apex bakal jutawan,mmg bangga lah bila apex as anak melayu yg boleh berjaya ngan kerjaya dye,mmg bangga sgt.tapi nt bila dh jadi jutawan jgn lah lupa diri,tu je.tgk contoh cm Chong Wei,dh menang 8 kali pon dye kata belum masa utk gembira lagik.kalo aku lah dh menang 8 kali rasanya dh nk bersara dh.hehehe.tapi dye tetap kata akan berusaha keras.huh mmg semangat dye lain mcm tol kan.bangga jugak dgn Chong Wei.moga dye terus success dlm kerjaya.dan utk Apex jugak.

p/s : korg dh cek gaji ke?hehehe



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. suka LCW
    apex suke gak tapi kurang suka dengan isu2 peribadi dia tu

    ReplyDelete
  2. wah awalnye gaji gomen..jngn boros k!hihi

    ReplyDelete
  3. murah btol rezeki dia. bilalah cik tikah nak jadi jutawan ni? haha

    ReplyDelete
  4. Linda kagum dengan chong wei...:)

    ReplyDelete
  5. pagi...

    akak dah check gaji suami akak.. hehehe.. memang dah masukkan.. bestnyer kalau dapat gaji awal jugak...

    ReplyDelete
  6. rezeki orang kan kita tak tahu..apa pun bila dah berjaya jangan lupa diri tu je

    ReplyDelete
  7. huhu,gaji ai lom lg la sis..

    tahniah wat mereka berdua!!

    ReplyDelete
  8. Belum cek lagi gaji tapi... tau mesti ada punya.. yeahhh!!! *even gaji lame pun* hihi

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat mereka berdua..
    murah rezeki..^^

    ReplyDelete
  10. lee chong wei risau kalau dia bersara... takde lagi kemenangan untuk negara... sebab golongan pelapis belum menyerlah...

    ReplyDelete
  11. tahniah buat mereka berdua .. silap hb APEK punn dapt dato x lama layiee
    syukurrr rejeki masing2 ..

    ReplyDelete
  12. tahniah apek tp kena pndai manage kalo x x kemana..gaji sabtu dah masuk eh?

    ReplyDelete
  13. alangkah bagusnya apek tu
    cari pasangan yg solehah..
    bukan seksi je ..pasti ramai
    lg minat kt dia :)

    ReplyDelete
  14. kagum dgn lcw.. tahniah utk mereka b2..

    "gaji" hubby je yg bagi... housewife..hihii

    ReplyDelete
  15. lebih teruja dengan kemenangan DLCW sebab moon minat badminton sangat2... terlepas sukan staf ari tu sebab peknen.. sedih tapi happy gak... hehehe...

    ReplyDelete
  16. saya singgah..salam perkenalan dari saya :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com