Image and video hosting by TinyPic

19 January 2012

khamis mlm jumaat sekali lagi.

Alhamdulillah.i baru lepas balik baca yasin n tahlil di surau tempat mama kerja.

kami buat tahlil untuk arwah abah,diam tak diam dh sebulan arwah abah pergi meninggal kan kami.
sungguh cepat masa berlalu sampaikan kite pon tak sedar yg kita dh nk masuk bulan 2,
sekejap je kan.hmmm~

mlm ni rasa nya mcm nk tido awal sket.
smlm i ot balik nk dekat kul 12am,jalan punya lah jem tak hengat.
pg td nk dtg keje pon badan rasa lemau je.
skrg ni bdan i suhu mcm x menentu,kejap kejap sakit pala,
kejap kejap panas.jap jap mengantok.kalau lepas mkn lg lah.
rasa mengantuk sgt.kenapa ntah.
takkan hormon org lepas kawen berubah smpai cm tu.
hehehe pelik sgt tu.

ok lah korg,bye.sok jumpa lagik.
Assalammualikum.
maaf kan salah silap i dlm entry harini @ semalam semalam ye.
ada salah silap harap ditegur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 comments:

  1. smoga rohnya dicucuri rahmat n diletakkan bersama org2 briman..al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. AL FATIHAH buat arwah, sebulan mmg terasa sangat pemergiannya..

    kak hampir setahun kehilangan arwah mertua.. setiap hari merinduinya, lagilah kak hanya seorang menantu sebab suami kak anak tunggal,
    moga mereka tenang disana..

    membaca entry kamu terkini hingga 3 terkini.. kak yakin, kamu berkebolehan ada bakat menulis..
    enjoy blogging..

    jika berminat join segmen bloglist kak ayu ya...
    salam ukhwah buat safura..

    ReplyDelete
  3. Salam Puan Rara,
    Ntah2 awak preggy kot :)))
    Dulu akak pun mcm tu, bdn rasa lain mcm... Al-Fatihah buat ayahmu...
    Jgn kecik hati ye :)

    ReplyDelete
  4. Ikut pengalaman I.. simptom2 yg u ckp tu mcm tanda2 "ada org dlm perut"... itu klu I la.. tp apa2pun cek ngan Dr. ye.

    Takziah atas kematian arwah ayahanda.

    ReplyDelete
  5. tido laa awal leh rehatkan badan tu sikit..keje tu keje jugak tapi kesihatan tetap kena jaga..

    ReplyDelete
  6. Al-fatihah....
    gd nyte....pn.rara

    ReplyDelete
  7. Takziah dan Al-Fatihah..
    cikpuan rara,jage diri lok2 cuace sekrang dah la tak menentu. mcam pnyakit leh dpt..have nice day :)

    ReplyDelete
  8. masa mmg berlalu ngan pantas.. CB pon dah x sedar arwah ayah dah 11 tahun pergi.. :')

    ReplyDelete
  9. Al-fatihah...moga setiap perjalanan hidup diteruskan dgn keberkatannya...amin :)

    ReplyDelete
  10. i pn same cm u la pn rara.. jap2 sket pale.. jap2 pnas.. suhu bdn xmenentu la.. pastu die punye ngntk mmg xhengat.. nape ek?? mmg cmtu ke ble dh lpas kawen ek?? huhuhu.. al-fatihah..

    ReplyDelete
  11. alfatihah buat arwah abah rara .. semoga ditempatkan bersama orang2 berimann .. aminnn

    ReplyDelete
  12. al-fatihah.moga rohnye di cucuri rahmat...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com