19 January 2012

khamis mlm jumaat sekali lagi.

Alhamdulillah.i baru lepas balik baca yasin n tahlil di surau tempat mama kerja.

kami buat tahlil untuk arwah abah,diam tak diam dh sebulan arwah abah pergi meninggal kan kami.
sungguh cepat masa berlalu sampaikan kite pon tak sedar yg kita dh nk masuk bulan 2,
sekejap je kan.hmmm~

mlm ni rasa nya mcm nk tido awal sket.
smlm i ot balik nk dekat kul 12am,jalan punya lah jem tak hengat.
pg td nk dtg keje pon badan rasa lemau je.
skrg ni bdan i suhu mcm x menentu,kejap kejap sakit pala,
kejap kejap panas.jap jap mengantok.kalau lepas mkn lg lah.
rasa mengantuk sgt.kenapa ntah.
takkan hormon org lepas kawen berubah smpai cm tu.
hehehe pelik sgt tu.

ok lah korg,bye.sok jumpa lagik.
Assalammualikum.
maaf kan salah silap i dlm entry harini @ semalam semalam ye.
ada salah silap harap ditegur.

16 comments:

cheqna said...

alfatihah
ok..selamat malam =)

Mohammad Salehudin said...

letih sgt kot..tu jd mcm tu..

aimi said...

selamat malam akk =)

umie naziera said...

smoga rohnya dicucuri rahmat n diletakkan bersama org2 briman..al-fatihah.

Aini Azman said...

gud nite pn rara =)

Citarasa Rinduan said...

AL FATIHAH buat arwah, sebulan mmg terasa sangat pemergiannya..

kak hampir setahun kehilangan arwah mertua.. setiap hari merinduinya, lagilah kak hanya seorang menantu sebab suami kak anak tunggal,
moga mereka tenang disana..

membaca entry kamu terkini hingga 3 terkini.. kak yakin, kamu berkebolehan ada bakat menulis..
enjoy blogging..

jika berminat join segmen bloglist kak ayu ya...
salam ukhwah buat safura..

MaryaYusof said...

Salam Puan Rara,
Ntah2 awak preggy kot :)))
Dulu akak pun mcm tu, bdn rasa lain mcm... Al-Fatihah buat ayahmu...
Jgn kecik hati ye :)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ikut pengalaman I.. simptom2 yg u ckp tu mcm tanda2 "ada org dlm perut"... itu klu I la.. tp apa2pun cek ngan Dr. ye.

Takziah atas kematian arwah ayahanda.

saffiya_aleesya @ echa said...

tido laa awal leh rehatkan badan tu sikit..keje tu keje jugak tapi kesihatan tetap kena jaga..

misz uzmy said...

Al-fatihah....
gd nyte....pn.rara

narumi sakura said...

Takziah dan Al-Fatihah..
cikpuan rara,jage diri lok2 cuace sekrang dah la tak menentu. mcam pnyakit leh dpt..have nice day :)

Cik Bambam said...

masa mmg berlalu ngan pantas.. CB pon dah x sedar arwah ayah dah 11 tahun pergi.. :')

With Julia said...

Al-fatihah...moga setiap perjalanan hidup diteruskan dgn keberkatannya...amin :)

MrS dOdOt_ShyG said...

i pn same cm u la pn rara.. jap2 sket pale.. jap2 pnas.. suhu bdn xmenentu la.. pastu die punye ngntk mmg xhengat.. nape ek?? mmg cmtu ke ble dh lpas kawen ek?? huhuhu.. al-fatihah..

ieda said...

alfatihah buat arwah abah rara .. semoga ditempatkan bersama orang2 berimann .. aminnn

Cik FaRiZaM said...

al-fatihah.moga rohnye di cucuri rahmat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...