Image and video hosting by TinyPic

11 January 2012

kita juga kena menanges.

kadang kadang kite senyum.dan kadang kadang kite menangis.hati yg menanges siapa yg tahu? ada kah kite kena bagitahu satu dunia yg kite tengah menanges? tak payah kan? cukup lah hanya hati kite je yg tahu.

bila org lain tgh gembira,kite pulak tgh menanges.bila org lain menanges,kita pula ketawa.ada kan dunia tidak adil? jahilnya bila ckp cm tu.dunia ni dh cukup adil buat kita.Allah dh tentukan segalanya.dan kite yg perlu merancang kehidupan kita.bila dh dirancang,bila ia nya makbul or tak,terpulang pula kepada takdir Allah.semua nya telah tertulis.berdoa lah agar kita tabah menjalani ujian Allah.

tabah lah hati,tabah lah jiwa.kita juga perlu menanges.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 comments:

  1. sbr sis..mngislah if itu yg leh kurgkan rasa kesdihan..

    ReplyDelete
  2. moon selalu nanges... huhu... apapun yang terjadi, benda2 macam ni yang buatkan kita jadi lebih tabah dan kuat...

    ReplyDelete
  3. kerap sangat menangis pun tak elok gak..

    ReplyDelete
  4. mnangis bukan bererti kita lemah dan pasrah... Tidak semua tangisan itu negatif dan tidak semua insan yang menangis itu lemah. .... menangis kerana takut kepada Allah itu sebaik-baik tangisan

    ReplyDelete
  5. nangis boleh keluarkan asid dalam air mata. kawan perempuan yang cakap.

    ReplyDelete
  6. menangis bl btl² rs sedey n down sbb itu terapi terbaik selain menjerit n luahkan pd org lain...

    ReplyDelete
  7. kenapa ni kak rara ? jangan laa sedih2 k ;)

    ReplyDelete
  8. yelah..

    kadang tu lepas nangis rasa
    lebih legakan :)

    ReplyDelete
  9. nape rara sedih2 nie?huhu..sabar ye~

    ReplyDelete
  10. jiwa perempuan, takleh dipisahkan dengan tangisan..

    ReplyDelete
  11. nenges tu kan terapi utk kesediahn...mOon pn sll nanges....sedey ke tak sedey sll je nanges...hahahahahaha

    ReplyDelete
  12. menangis boleh buat hati kita tenang..kadang2 muka tersenyum riang tapi hati menangis sape yang tau kan..yang pasti kena TABAH :)

    ReplyDelete
  13. nanges tu perlu,biar lepas ckit bebanan tuu..

    ReplyDelete
  14. cuci mata dgn air mata..

    menangis la kak spy lega hati tu..:)

    ReplyDelete
  15. akk tengah sedih ye.
    dun be sad ok :)
    x cantik nnt hiih

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com