Image and video hosting by TinyPic

26 January 2012

lagi pasal BFF babies!

haisssshhhhh sejak dr tahun lepas mmg asek melawat kawan bersalin je.



mmg tahun melawat org bersalin kot skrg ni.hehehe.tapi besh.besh bila tgk baby
yang putih,gebu,suci,bersih,lembuttttt je kulit dorg.
part yg i paling suke tgk,jari n tapak kaki baby.
ahhhhh comels.kecil giler kot.

mmg lah kecik,kalau lahir-lahir jari besar mau terkejut beruk kan.
hehehe.last week balik ipoh,i melawat my BFF zaman lepas sekolah dulu.
ritu attend dye kawen.now tgk dye dh ada baby dh.
dye dapat baby boy.nama nya Zarif Danial,yeke?betul ke?
lupa lah pulak apa namanya.heeee sory lynnn.

anak dye ni putih merah.
nanges smpai merah merah muka.
mak ayah nya pun putih dua dua,anak mst lah putih kan.
besh nya tgk anak dye ni.baik je.lynn ckp anak dye kuat minum susu.
every 1 hour mst nk minum susu,sampai maknya dh tak mampu
nk bg,kena sulam ngan susu formula jugak.
ramai yg kata,kalau anak laki ni mmg kuat menyusu.
takpe lah.demi anak.kuat menyusu bagus lah.nk besar.
huaaaa xsabar nk susu kan anak sendiri.hehehe.

ni piccy danial.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 comments:

  1. Hari tu baru dpt anak buah, ni nak dapt lagi... Bestnya..... Danial memang hensem....

    ReplyDelete
  2. Masa ini boleh lagilah dibedung macam tu. Masuk dua bulan hmmm... tahu-tahu boxing keluar satu-persatu:)

    ReplyDelete
  3. wahh encemnye harap dpt jd besan hehe ;p

    ReplyDelete
  4. baiknya dia walaupun kena bedung..ada setengah bayi tak suka dibedung..heheh

    ReplyDelete
  5. cikpuan rara bila lagi mahu bersalin? hee.

    ReplyDelete
  6. Selalu baby boy memang kuat menyusu.. pengalaman kawan2 la sb anak2 saya sume girl..biasa2 je..;)

    Salam kenal..singgah n folo skali.. ;)

    ReplyDelete
  7. alolo comelnyer baby, huhu~

    ehh btw...dah ade gud news erk? ehem! ehem! congrats tau :)

    ReplyDelete
  8. comelnyeeeee hehe...siap kerut2 lagi

    ReplyDelete
  9. MasyaAllah.. comelnya.. ni yg makin tak sabar nak dapat baby lg ni.. moga saya ada rezeki mengandung lg :-)

    ReplyDelete
  10. cumils......tak lama lagi rara pulak yew...aminnnn

    ReplyDelete
  11. *no flash-flash ok..
    (sambil kerut2 kening)


    huhuhuu.. :)

    ReplyDelete
  12. mudah mudahan rara kan dapat berkat pegang baby tu=)

    ReplyDelete
  13. Nak baby lg!
    Semoga ada rezeki akak dan rara....aminnn....

    ReplyDelete
  14. comel giler beby nie!!! huaaaa... xsbr nk ade beby jgk nie.. hehehe.. :))

    ReplyDelete
  15. alahai comelnye....geram je tgk baby baru lahir!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com