06 January 2012

lagu peneman tidur

sejak 2 3 menjak lepas cite nurQamadia ni,



i suke giler lagu Opick ni.habes semua lagu Opick i donlot.
dulu lagu maher zain,now Maher Zain mcm xde lagu baru.
so i layan lah lagu Opick - RAPUH

lagu dye mmg besh lah,i rasa sayu n sebak je kalau dgr.
tiap tiap malam sebelum tidur i mesti dgr lagu ni.
last last mesti terlelap sendiri.

suamy pon suke lagu ni.
so bila dye suke i lagik lah suke dgr.

lain kan hidup kalau ada suamy disisi dgn suamy jauh disisi.
rasa rindu,rasa risau,rasa sedih.semua ada.

bila lah i nk dpt duk ngan suamy mcm pasangan lain eh?
indahnya kalau dpt hidup bersama hari-hari di bawah satu bumbung.
meski ku rapuh dalam langkah

kadang tak setia kepadaMu

namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu
maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta
detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu

14 comments:

BeloG MTT said...

Memang best ! ;')

Ati Masrif said...

ala..sayunya..
insyaAllah ada rezeki tu nanti

tapi mmg sedih kalau berjauhan
kak ati tak pernah berjauhan dgn
hb sejak nikah..tak sanggup..

alahai tambah sedih lagi dia..huhu sori

ieda said...

sedappp .. tapi jarang aak dpt dgr lagu nie huhuhu

cik najihah said...

sy suke lagu tu

aimi said...

sabar lah kak =)

syaz@rozelt said...

suka jugak!hihi

Miss Nadya said...

nad suka dengar lagu tu jugak..mesti menangis..

p/s :: tak pe2..sabar ye sis...nti beli la sepasang atau seekor..jeles tengok yg nad??hehe...sabar2..:)
best kan pegang diorang?

diana said...

LAGU KEGEMARAN AKAK JUGAK..
MASA BULAN PUASA LEPAS BANGUN SAHUR JE MESTI PASANG LAGU NI UNTUK TEMAN MASAK2..HEHEH

norinaomar said...

eh Rara..kita samalah..
encik roomate yang suggestkan saya dengar CD Opick ni.asal bukak kereta je mesti pasang cd lagu opick..

sebelum tido mesti pasang semua lagu dia..dan kita sama jugak,tdo sorang2..tunggu cuti skolah je baru dapat jumpa..=(

Syakirah Rozuan said...

Acano lagu dia? Jap, otw nak pi dengar. haha xD

KhaiRin - anies said...

selalu layan gak!

shedameor said...

lagu yang mana ni ea. nak carilaaa :)

Kotak Mancis said...

yep mmg best lagu tue...

shaxlien said...

dowload lagu kt mane . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...