Image and video hosting by TinyPic

06 January 2012

lagu peneman tidur

sejak 2 3 menjak lepas cite nurQamadia ni,



i suke giler lagu Opick ni.habes semua lagu Opick i donlot.
dulu lagu maher zain,now Maher Zain mcm xde lagu baru.
so i layan lah lagu Opick - RAPUH

lagu dye mmg besh lah,i rasa sayu n sebak je kalau dgr.
tiap tiap malam sebelum tidur i mesti dgr lagu ni.
last last mesti terlelap sendiri.

suamy pon suke lagu ni.
so bila dye suke i lagik lah suke dgr.

lain kan hidup kalau ada suamy disisi dgn suamy jauh disisi.
rasa rindu,rasa risau,rasa sedih.semua ada.

bila lah i nk dpt duk ngan suamy mcm pasangan lain eh?
indahnya kalau dpt hidup bersama hari-hari di bawah satu bumbung.
meski ku rapuh dalam langkah

kadang tak setia kepadaMu

namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu
maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta
detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. ala..sayunya..
    insyaAllah ada rezeki tu nanti

    tapi mmg sedih kalau berjauhan
    kak ati tak pernah berjauhan dgn
    hb sejak nikah..tak sanggup..

    alahai tambah sedih lagi dia..huhu sori

    ReplyDelete
  2. sedappp .. tapi jarang aak dpt dgr lagu nie huhuhu

    ReplyDelete
  3. nad suka dengar lagu tu jugak..mesti menangis..

    p/s :: tak pe2..sabar ye sis...nti beli la sepasang atau seekor..jeles tengok yg nad??hehe...sabar2..:)
    best kan pegang diorang?

    ReplyDelete
  4. LAGU KEGEMARAN AKAK JUGAK..
    MASA BULAN PUASA LEPAS BANGUN SAHUR JE MESTI PASANG LAGU NI UNTUK TEMAN MASAK2..HEHEH

    ReplyDelete
  5. eh Rara..kita samalah..
    encik roomate yang suggestkan saya dengar CD Opick ni.asal bukak kereta je mesti pasang cd lagu opick..

    sebelum tido mesti pasang semua lagu dia..dan kita sama jugak,tdo sorang2..tunggu cuti skolah je baru dapat jumpa..=(

    ReplyDelete
  6. Acano lagu dia? Jap, otw nak pi dengar. haha xD

    ReplyDelete
  7. lagu yang mana ni ea. nak carilaaa :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com