03 January 2012

Pernikahan Sherry Merlis dan Ash (duda Dira Abu Zahar)

Tarikh 1 Januari 2012 menjadi tarikh istimewa kepada Ash dan Sherly Merlis yang akhirnya bergelar suami isteri selepas bercinta lebih kurang selama 6 bulan. Untuk makluman, Ash (29 tahun) merupakan bekas suami kepada Dira Abu Zahar manakalah Shery Merlis (40 tahun) pernah menjadi isteri kepada Esma Daniel. Hasil perkahwinan mereka yang sebelum ini, Ash mendapat seorang cahaya mata manakala Sherly Merlis pula dikurniakan dengan 2 orang anak



gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

Majlis pernikahan Ash dan Shery diadakan sekitar jam 10 pagi. di Madrasah Islahiyah Addiniyah, Taman Ibu Kota, Kuala Lumpur. Untuk makluman, tiada majlis persandingan dilakukan oleh kedua-dua belah pihak. Jumlah wang hantaran dirahsiakan dengan Ash menghantar tiga dulang hantaran iaitu sirih junjung, cincin dan manisan. Senang cerita majlis pernikahan Ash dan Shery dijalankan dengan suasana yang cukup sederhana.

gambar majlis pernikahan sherly merlis dan ash

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ouchhh seriously sgt terkejut dgn berita ni,setahu i sherry ni dh agak berumur.
dan kahwen lagik,dan tak tau pulak i dye ni J esma Danial.ohohoho.
neway Alhamdulillah lah dorg selamat di ijab kabul kan dlm keadaan 
sederhana.di perkahwinan maybe sherry hanya mahukan teman hidup kan.
bukan sbb lain kan.semoga mereka bahagia.Amin. 

15 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

skrg ni nikah, cerai pastu nikah lain dah macam men tukar2 baju jer..

syaz@rozelt said...

sherly merlis maseh nmak chanteq n muda..nmpak secocok je..hihi

wan nurul hezrina said...

jauh jarak umur tapi dah jodoh..oklah2=)tapi tak sanggka dua orgnie bercinta=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

dh bsar anak2 dia kan..tahniah buat merka..

ieda said...

tahniah buat mereka
memang jauh jarak shery dan ash
harap2 mereka kekal
anak2 shery punn dah besar2
x lama lagi bermenantulahh ;)

merahitujambu said...

jodoh beliau tuhan tentukan masa tua pon laku..alhamdulilah..

beaty said...

wah dorang lagi pula kawin..ermmm moga diberkati selalu

rATu kEBaYA said...

semoga berbahagialah..

Schaz said...

owh i sgt suka sherry merlis sbb die sgt cantek! suka jawline die huhuh..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

jauh jugak beza umur diaorang kan tapi nmpk serasi diaorang berdua..bentuk dagu mcm nk sama..

bertemu jodoh dgn org-org dlm industri seni juga..semoga mrk berbahagia :)

Cik Saila said...

rara,u perasan tak..dagu diorg seiras kan? :)

KAMIHIDUP said...

selamat tahun baru. :)

wah makin lama makin cantik blog rara. :)

Bitt (double IS) said...

yg terselamat alhamdulillah..yg tak selamat takziah...ehhh...hehe

Pok Amai-Amai said...

Semoga jodoh berkekalan!

mawar jingga said...

moga keduanya berbahagia hngga ke hujung nyawa..apa ada pada jarak umaur jika jodoh telah di takdirkan
moga berbagia selalu...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...