01 January 2012

Siti Nurhaliza Sah Mengandung???

maaf semua,sblm ni mmg i ada publish entry siti mengandung,


tapi i dh delete dh entry tu.i amik atrikel tu kat salah satu blog gossip ni.
tapi tibe2 tgk kat blog abg nara siti nafi mengandung.
aduhhhhh sah sah salah info ni.

ni yg mls nk copy artikek org ni.
mst salah info.sorry korg.hehehe
siti tak mengandung lagik lah.
kita doakan jelah untuk dye,
sbb dye nk sgt mengandung kan.

doakan yg terbaik utk dye.
dato K berusaha lah ehhhh.heeee.


selamat tahun baru semua!

8 comments:

Bitt (double IS) said...

owhh..tu la i pon ada terbaca...hhehe but ok la wish them hapiness..

happy new year to u too puan rara & temanmu...tahun penantian org baru ehh ;)

azam said...

:) nanti adalah rezeki tu kan??

Insyaallah...tuan tanah pulak camne??

Cik Kamoo said...

tq..akak nk cari pic comellah

ieda said...

yeee kena usaha keras ..
kalau tuhan x nak bagi , bagi smeua atas kehendak dia , pasti ada sebab musababnyee :)

Cik Bhulat said...

mudah-mudahan tahun baru ni ada rezki utk nya n kak safura juga..mana tahu sama2 pregnant dgn siti..hehe

salam tahun baru.moga kita sentiasa diberkatinya di hari mendatang =]

ABU said...

wah tahniah la siti.. mudah2 benar berita ini..

Myra Jay said...

Selamat berusaha untuk Tok T dan Tok K, dan macam tu jugak untuk kami berdua :)


**Suka baju CT masa dia kawen ritu, sangat cantik :)

shedameor said...

rezeki belum sampai lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...