28 January 2012

terkenang peristiwa mintak sambal kat mcD

sape dh baca entry pasal i mintak sambal kat mcD? mst ramai yg dh baca kan? dan ramai yg gelakkan i.hahaha aku tak kesah pon sbb aku pon gelakkan diri aku sendiri.bila teringat tu rasa mcm nk hentak kepala kat dinding.dush dush dush.



sampai skrg bila i g mcD suamy suke ejek,mintak sambal taw,jgn mintak sos.hehehe.sabo jelah!

smlm i teringin nk mkn twister fries kat mcD tu.dlm hati ni berkira-kira nk g mcD yg sama ke x? i takut budak yg bg i "sambal" mcD tu ada.malu lah i nt.i rasa mcm dorg nk ejek i je.hehehe.then i cekal kan diri je,slumber je lah.nasib yg amik order tu budak lain,then dh sampai tempat nk amik fries pon budak lain yg bg i fries tu.fuhhh nasib.kalo x mesti i malu.hehehe.

sekarang ni i kalau g mana mana i dh tak berani nk masam masam muka.sbb takut perkara yg sama berulang.tu lah kan,Allah ada cara tersendiri nk buat kita sedar akan sesuatu kesalahan kite.kecuali org yg tak serik serik dan tak reti bahasa je yg tak reti nk berubah.btol x?

so harini korg kemana?i xde kemana pon.duk umah je.petang tgu suamy balik.yeay sonok nya!



10 comments:

syaz@rozelt said...

rara terkenang sambal mak kat kg tu..hihi

liyana said...

sambal? tak pernah baca lagi kisah tu..

hehe~

diana said...

AKAK PUN TAK KEMANA2 HARI NI...SUAMI AJAK PI PANTAI PUN RASA TAK LARAT NAK PI.BUKAN DEMAM KE APA CUMA BADAN RASA TAK SEDAP JE..

umie naziera said...

lol..mmg lawak taw citer tuu..hehehe

suri solehah said...

akak pun tak kemana,,duk je kat umah..sedihkan..langkawi ni kecik sgt tak tahu nk kemana lg

aimi said...

ahahhaha

sambal mcd 1 =)

Niza Romli said...

tak baca lagi..jap2 nk pi baca :D

mas saari said...

memang malu kalau kena canmi...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedar kesalahan tu terbaik rara..

p/s:dia tak cam muka rara la..hahaha.ramai kan yg beli kat sana, mana dia ingat rara pun

kiera'sakura said...

mintak sambal? hihihihi kelakar jer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...