22 February 2012

bukan senang nak buat seseorang MENANGES apabila baca entry kita.

YES! satu blog ni telah berjaya buat aku menanges bila baca entry dye,tak sedar air mata dh menitik.ahhh malu,dh lah kat opis ni.org ramai,fuhhhhhhh bahana nya baca blog cm ni tyme tyme opis hour ni.





bukan senang nk buat org menanges baca blog kite kan.kecuali entry tu betul betul berkaitan dgn kehidupan seharian dan menyentuh jiwa,dan 1st tyme i rasa i baca entry ni sampai menanges.yes menanges oeekeee! keluar air mata maknanya! 

satu entry yg dilahir kan dr jiwa,dr hati.mmg boleh menyentuh jiwa.

Ya Allah,hebat nya seorang wanita.nk menangis jugak?
baca entry NI, sumber dr aty_fared.thanks aty sbb share.


12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

oh,dr sis aty ea. yg mana stu ..nk p jenguk..

KAMIHIDUP said...

test baca.

KhaiRin : anies said...

waduh waduhhhhhh (da baca)

Prettywrite said...

blum baca dah nak nangis ni caner..huhu

Pok Amai-Amai said...

Ye ke? Wow!

cik najihah said...

da bace...ngeri bile bace pengalaman die

H.J said...

entry saya memang tak dapat buat orang menangis kak..

✿ pink velvet ✿ said...

tkot pulak aku baca, huhu~

MaryaYusof said...

Salam Sapura,

Yeke? Nak kena terjah ni :)

MaMADeBOt said...

pngalaman bsalin blogger yg rara ckp 2 lebih kurang mcm sy...
tp sy lg truk dr dia..

rara leh bc kt sini http://mamadebot.blogspot.com/2011/03/saat-bgelar-ibu.html

anisalya said...

kene cover la. nnt org tny menangis kenapa. sdih banyak kerja. hahaha...

mas saari said...

pengalaman jadi ibu memang boleh buat orang menangis membacanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...