Image and video hosting by TinyPic

22 February 2012

bukan senang nak buat seseorang MENANGES apabila baca entry kita.

YES! satu blog ni telah berjaya buat aku menanges bila baca entry dye,tak sedar air mata dh menitik.ahhh malu,dh lah kat opis ni.org ramai,fuhhhhhhh bahana nya baca blog cm ni tyme tyme opis hour ni.





bukan senang nk buat org menanges baca blog kite kan.kecuali entry tu betul betul berkaitan dgn kehidupan seharian dan menyentuh jiwa,dan 1st tyme i rasa i baca entry ni sampai menanges.yes menanges oeekeee! keluar air mata maknanya! 

satu entry yg dilahir kan dr jiwa,dr hati.mmg boleh menyentuh jiwa.

Ya Allah,hebat nya seorang wanita.nk menangis jugak?
baca entry NI, sumber dr aty_fared.thanks aty sbb share.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. oh,dr sis aty ea. yg mana stu ..nk p jenguk..

    ReplyDelete
  2. blum baca dah nak nangis ni caner..huhu

    ReplyDelete
  3. da bace...ngeri bile bace pengalaman die

    ReplyDelete
  4. entry saya memang tak dapat buat orang menangis kak..

    ReplyDelete
  5. Salam Sapura,

    Yeke? Nak kena terjah ni :)

    ReplyDelete
  6. pngalaman bsalin blogger yg rara ckp 2 lebih kurang mcm sy...
    tp sy lg truk dr dia..

    rara leh bc kt sini http://mamadebot.blogspot.com/2011/03/saat-bgelar-ibu.html

    ReplyDelete
  7. kene cover la. nnt org tny menangis kenapa. sdih banyak kerja. hahaha...

    ReplyDelete
  8. pengalaman jadi ibu memang boleh buat orang menangis membacanya..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com